mage

Gladpia81

Flørter med forumet
Heisan,lurer på når dere begynte å få antydning til kul på magen..Etter jeg tippet over 12 uker sliter jeg med buksene og syns selv jeg begynner å ane noe..selvsagt mye oppblåst og da.
På kveldene kan man vel tro jeg er i 6.måned[:D]
Prøver å holde inn magen da jeg vet folk tenker at hun må jo være lengre på vei,kan jo ikke vises når man bare er 3.måneder og fosteret er så lite....ikke så kosli,vil jo bare strutte med den magen jeg har og vise det til alle[;)]

jeg begynte ikke og få mage før jeg var ikke uke 17, og jeg er 3 gangs gravid. hadde så vidt antyning før det....[:D]

jeg måtte gå over til større bukser allerede i uke 8 jeg, men det var nok fordi jeg var oppblåst. Har litt "posete" og slapp mage etter å ha slanket med 20 kilo i høst, men nå merker jeg at den begynner å bli hardere, så magen er på vei.

Klærne begynnte vel og bli ganske trang I ca Uke 12 - 13.
Fra Uke 20 - 21 begynnte folk og kommentere den.... [:D]

Trur det er veldig forskjellig for når magen kommer, eg har alltid vært veldig slank, men merket sjølv litt forskjell i uke 9, men er nå i uke 17+3 og eg får enda på meg min favoritt bukse sjølv om magen har kommet veldig mykje fram på ein uke. Her er eit bilde av magen min i uke 16+6

Jeg har pluteslig begynt å få mage jeg også. I dag var det noen som kommenterte den....Så det er ikke bare jeg som ser den. Synes det er litt tidlig, men må jo bare ta det som kommer. Gleder meg til jeg er noen uker til, for da er det litt enklere å takle at det synes så godt!

M

Min kom ganske sent syns jeg, rundt uke 20 kanskje. Fikk faktisk spørsmål i dag, av ei jente jeg ser nesten hver dag om jeg var gravid! Det hadde ikke ho merket før nå! [&:][;)] 

Har fått tidlig mage begge gangene [:'(] Tenkte liksom å ikke fortelle det til så mange før de 12 ukene er gått, men tviler på at jeg kan skjule det så lenge. Sist trodde alle (innkludert legen) at jeg kanskje ventet tvillinger (men ble "bare" en)
Utenom det å ville vente til etter uke 12, så var jeg veldig stolt av min struttende mage sist, og når bare folk vet det så skal jeg strutte like mye denne gang [:)]

Min mage kom sent, men så eksploderte den plutselig i løpet av uke 18, 19 og 20.

Jeg merket magen ganske tidlig begge gangene, men for andre så jeg bare halvfeit ut til jeg var rundt uke 25 [:D]  Deilig nå som folk ser at d er gravid mage og ikke bare tenker at jeg kunne hatt godt av å ta av noen kilo hehe

Jeg fikk synlig mage i uke 12. Forrige svangerskap i uke 14.
Synes jeg er så stoooor nå. Hvordan skal dette ende, hihi....[:D]

Back
Topp