mage

mormormor

Betatt av forumet
Når begynte magen deres å synes?

Er 7+2 og magen synes ganske godt på meg. Synes det er ganske tidlig. Har også gått opp 4 kg allerede. Så er litt deppa - er redd for å bli veeeeeeldig stor.

det er så individuelt!
Jeg fikk mage rundt uke 14 - har nå STOOOR mage (synes jeg) i uke 20, men har lagt på meg kun 2 kg.
Min svigerinne fikk STOOR mage lenge før meg, men la kun alikevel på seg 12 kg totalt - og var 2 uker etter fødsel nede på minus 5 i forhold til startvekt på svangerskap.
Hun ble ikke større enn normalt på slutten av svangerskapet, selvom hun ble fort stor - det jevnet seg ut!

Ikke sammenlign deg for mye med andre!
Ingen er like!

Jeg merket det vel på klærne ca I Uke 12 - 13.....
Men det er først nå di aller siste ukene at folk virkelig har begynnt og kommentere det..... [:D]

jeg har fått en liten mage nå jeg også. Den har bare kommet den siste uka. Tror ikke jeg har lagt på meg mer enn max en kilo, men magen begynner å stå litt ut.

Vi er veldig forskjellige, så du må ikke bekymre deg for mye. HVis du tenker mye på det, så kan du jo prøve å velge sunne matvarer. Da vil nok ikke vekta gå så fort opp. Men jeg har hørt at det går veldig i perioder, og at man plutselig kan sprette opp ivekt, for så å holde seg stabil lenge osv.

Kos deg med magen og graviditeten!

klem, m

har mage mage nå eg.... går med gravid topper og joggebukser.... det andre er for trangt[&:]
så klarer ikke og holde det fra folk til UL denne gang

jeg begynte så vidt å få mage iuke 18/19, og nå i uke 22, så er den ikke spesielt stor....
Merker at jeg har blitt større i genserne mine, men ikke buksene...Så man vokser ganske forskjellig....
Fram til uke 14/15 så var magen min flatere enn noen gang..
Regner med å eksplodere hvert øyeblikk nå [:)]

Ved mitt første svangerskap fikk jeg ikke mage før i uke 18-19. Begynte ikke å bruke mamma-bukser før i uke 26. Var da VELDIG tynn, og la på meg 18 kg. Dagen før termin veide jeg 67 kg.
Med nr. 2 begynte magen å vises allerede i uke 10, og mammabuksene kom raskt i bruk.
La da på meg totalt 14 kg. (...men hadde hele 5 liter forstervann og den lille veide hele 4260g.)
Nå denne gangen kom magen i uke 13. Har ennå ikke lagt noe på meg, men regner med at kommer
plutselig, og da endel kg. Forrige svangerskap la jeg ikke på meg noe før i uke 23, men fra da av gikk det veldi raskt!
Så ikke bekymre deg over vektøkning og størrelse på magen. Vi er alle forskjellige, og kanskje du ikke går opp mer i vekt på lenge nå? Men uansett... det er flott med mage da[:)]
Lykke til videre med svangerskapet!

Back
Topp