mage

tuzza

Betatt av forumet
er det noen her som har fått noe mage? jeg er 9 uker nå og har ingen tegn til den enda. ligger jeg på ryggen kan man ell ikke se så stort.. hadde det ikke vært for den jævlige kvalmen og ømme pupper hadde jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt... noe som har det samme???

Magen min begynnte å vises såvidt i uke 10, men dette varierer jo veldig fra person til person.

Litt før uke 20 begynte jeg å få mage, men det er ikke før nå jeg syns man ser at jeg er gravid...men det er som sagt veldig forskjellig, plutselig så er den der, og da føles det nesten ut som om den alltid har vært der[;)]

Jeg fikk også tidlig mage,i uke 9-10 "måtte" vi så smått begynne å fortelle det til familie og venner for det begynte å synes ganske godt på meg...[:)]Har måttet kassere nesten alle buksene mine allerede[:@]Men jeg har også alltid vært ganske tynn,så det har vel noe med det å gjøre også...Jeg er litt spent på om det kan ha noe å si på hvor stor jeg kommer til å bli utover da,men det får tiden vise.Vi vet ihvertfall at det er bare en baby,det så vi på UL.[:D]

Tror det er ganske vanlig å ikke ha noen mage i uke 9... selv har jeg ikke fått noen mage, men magen har blitt slapp, så jeg får ikke på de vanlige buksene mine (som om musklene har blitt løsere, for jeg klarer ikke å trekke inn magen lenger). Mange går jo med vanlig klær til langt ut i svangerskapet så det er jo veldig individuelt (som alt annet i svangerskapet....)

Er 15 uker på vei i morgen, og her er det heller ikke så mye mage...Føler meg helt normal, som om jeg ikke er gravid egentlig. Masse energi, ikke trøtt og ikke kvalm! Men magen kommer sikkert fort nok:)

I sv.s uke 12 flytter livmor seg mere opp.
Jeg er gravid for andre gang (var tynn) fikk mage i uke 16.
Første gang jeg var gravid brukte jeg mine egne-ikke-gravide-bukser fram til uke 24, da først kunne det sees på meg. Men dette er så individuelt. Uansett, før eller siden kommmer magen. (det blir tidsnok tungt nok også)

Eg har fått mage i den form av at eg er blitt litt spissere rundt navelen, men ingen kan se at eg er gravid. Har alltid vært veldig tynn og høg og "spissen" kom i uke 9, men det er først nå denne uken eg tydelig kjenner at livmoren kommer opp og eg kan sjølv kjenne den. Eg er spent på kortid eg får ein rund gravid mage?[:)]

jeg fikk ikke mage tidlig, min ble heller helt borte [&:] Ble flat som en pannekake frem til uke 15-16, da begynte det så vidt å synes...
Nå er jeg 19 uker, og det er først nå den siste uka den har begynt å få gravidform...Men innimellom så ser man ikke at jeg er gravid i det hele tatt....[&:]
Men regner med at jeg eksploderer hvert øyeblikk.....[;)]

jeg fikk ikke mage før i uke 17

Back
Topp