Mage?

Kmilje

Første møte med forumet
Andre som føler de snart må slutte å holde inn magen? Dette er andre graviditet og jeg er 8+4, og de siste dagene føler jeg at magen er i ferd med å "poppe". Føler det plutselig er veldig synlig, og at det nesten blir for dumt å ikke si noe til kolleger etc.

Andre som kjenner på samme? Det virker som kroppen vet hva som kommer til å skje, og bare knekker i gang

Ja. Her føler jeg meg som en feil hvalross, og helt håpløst å skjule uten store klær. Men vet at det ikke er babyen i seg selv, men mer innvoller, luft, bæsj osv. Vet fra forrige svangerskapene at magen kommer ikke skikkelig dør jeg ikke greier å holde den inne, og den også er der på morgenen.

Jeg har ganske mange ekstra kg på magen, men jeg føler jeg ser høygravid ut utover dagen. Jeg kommer nok uansett ikke til å si noe før etter uke 12

Er flere bukser som ikke passer lengre, kan ikke kjenne toppen på livmoren enda. Fikk vel mage rundt uke 14 sist,så er spent på om den kommer før denne gangen (er 8+4)

Er skikkelig oppblåst og magen stikker ut. Føler det strammer veldig, og er ubehagelig å skulle prøve å holde den inne. Det går kun én vei og det er utover med denne magen. Så jeg bare omfavner det :dance008

Skikkelit bloated her også! Ser gravid ut. Trasig så tidlig i svangerkskapet.. er bare 5+2! Men har «heldigvis» ekstra kg på kroppen jeg også, så ikke sikkert folk tenker over det…

Er skikkelig oppblåst og magen stikker ut. Føler det strammer veldig, og er ubehagelig å skulle prøve å holde den inne. Det går kun én vei og det er utover med denne magen. Så jeg bare omfavner det :dance008
Herlig Kjenner litt på samme, hvor lenge skal jeg gidde å prøve

Merker ingenting ennå. Er 7 uker i morgen. Men er uansett heldig med jobben. Jobber på sykehjem. Så arbeidstøyet vårt er ganske greit for å skjule magen.

6+4, ser ut som om jeg er 5-6mnd på vei iforhold til sist svangerskap.... Sliter med å skjule det allerede!

Jeg er 7+2, og måtte si det på jobb i dag fordi magen har bare eksplodert de siste dagene og nå klarer jeg ikke skjule den lengre. Har gått med gravid bukser i 1.5 uke. Dette er nr 4, så vet jo magen kommer tidligere enn de andre gangene.

Jeg er 7+2, og måtte si det på jobb i dag fordi magen har bare eksplodert de siste dagene og nå klarer jeg ikke skjule den lengre. Har gått med gravid bukser i 1.5 uke. Dette er nr 4, så vet jo magen kommer tidligere enn de andre gangene.
Nr 4 her også. Men kan ikke si at magen har lagt seg så ut ennå.

Jeg er 7+2. Har ekstra på magen fra før, men synes den står mye mer ut nå enn til vanlig. Sikkelig oppblåst

4+6 og skikkelig oppblåst, men sier noe på jobben først i uke 12 :)

Nr 4 her også. Men kan ikke si at magen har lagt seg så ut ennå.
Jeg har fått fort mage alle gangene, men spesielt med nr. 3. Nå er det helt likt som den gangen, måtte fortelle det i midten av uke 7, for da så det ikke bare ut som en har lagt litt på seg, men skikkelige kulemage Nå bærer jeg nok babyene langt utover, for bruker å få store mager, selvom jeg ikke er så stor

10+3 her og har ikke fått på meg jeans på flere uker! Følte meg også oppblåst fra uke 6-7. Går bare i stretchy bukser og strømpebukse/kjole. Godt å lese flere føler seg sånn før man får "ekte" babymage ❤

Jeg er 7+2 og nå går det ikke å skjule magen lengre. Den er skikkelig oppblåst og det virker som at fordøyelsessystem tar seg god tid med oppgaven sin. Magen strutter ut morgen som kveld. Dette er jo det 4 barnet, og ting skjer åpenbart enda raskere enn ved tidligere graviditeter. I tillegg har jeg lavt stoffskifte og merker at kiloene kommer snikende på til tross for økning av Levaxin. 5 kg pluss allerede. Det hjelper ikke at jeg er konstant sulten og trener vesentlig mindre enn vanlig heller Men jeg har heldigvis litt å gå på så jeg tenker at det er kroppen som tar til seg det den trenger. Jeg pleier å gå ned raskt etter fødsel.

4+3 uker med barn nummer 4. Ikke noe annet enn litt oppblåst. Hadde håpet å vente til etter oul før jeg sier noe på jobb, men vet ikke om det går denne gang :hilarious: ventet til da sist. Takket være arbeidsklær.

Back
Topp