Mage...

ToTilPåVei

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Har alle her inne begynt å få stor mage?? Jeg er nå 16+4 med tvillinger, og har såvidt litt mage. Jeg hadde relativt liten mage med de to første også. Er det vanlig at magen kommer senere? Blir litt stresset når jeg ser bilde av så mange fine skikkelige gravidmager. Min føles bare «chubby». Dersom man ikke vet at jeg er gravid ser jeg bare litt rund ut.

Det er nok veldig forskjellig. Men første hadde jeg ikke mage på den tiden, men nr to var jeg stor allerede da. Denne gangen er også magen holdt på plass..

Jeg har ikke mage (16+2). Og jeg er 3gangs også. Har bakovervendt livmor og bygger mye "innvendig". Aldri hatt mye mage før ut mot de siste mnd dessverre. Hehe

Jeg har ikke mage (16+2). Og jeg er 3gangs også. Har bakovervendt livmor og bygger mye "innvendig". Aldri hatt mye mage før ut mot de siste mnd dessverre. Hehe
Godt å høre at det ikke bare er meg. Har nok også bakovervendt livmor tipper jeg, men har aldri fått beskjed om det. regner med jeg blir større denne gang uansett pga to inni der, men nå er det ingen som tror meg når jeg sier det. Hehe.

Jeg er 16+5 og har nesten ikke mage. Bruker vanlige bukser enda. Fikk sent mage med førstemann også, så får se i ukene som kommer :)

Med førstemann i 2015 hadde jeg ikke noe mage halvveis engang. Da stilte jeg opp som hårmodell i tettsittende kjole, og det syntes ikke i det hele tatt. Magen kom nok mer og mer noen uker etter det. Nå er jeg 18 uker, og magen har vært på plass en stund allerede. Alt er nok helt forskjellig fra person til person :happy:

Er snart 18 veker med tredjemann, og magen kom allerede i veke 13/14. Med første og andre kom ikkje magen før etter veke 20. Skal seiast at det er 7 år mellom første og andre, og mellom andre og tredje blir det i underkant av to år. Så derfor kom nok magen så tidleg denne gongen. :):)

Ser chubby ut. Har gått opp 3 kg, og det er alt på magen XD Buksene stoppet å passe rundt uke 15/16, og nå kan jeg se sånn litt gravid ut (uke 18)

Med førstemann brukte jeg vanlige klær til 7 mnd, da kom magen tilslutt. Husker jeg var på fjelltur i slutten av november, nesten 8 mnd på vei og såvidt litt mage. SLipper nok ikke unna så lett denne gangen :D

Jeg hadde en del mage igjen fra forrige svangerskap, er en av de heldige som legger mest på meg på magen, ansikt og armer og lite på puppene, rumpa og lårene:bored: men jeg ser ut som jeg er gravid i sjette måned i hvert fall, eller så ser jeg bare tjukk ut:hilarious:. Men har fått betydelig mer mage ja. Kun gått opp 2,5 kg da så trøster meg med det.

Jeg har litt løs hud på magen fra mine forrige svangerskap (masse strekkmerker) og det gjør at magen min ser større ut enn den faktisk er. Jeg fikk ekstra fett på rumpe, pupper og mage før magen faktisk har begynt å komme. Hvis jeg ikke hadde dette tror jeg at jeg kunne skjult det ganske godt enda :shifty:

Jeg har heller ikke så veldig mye mage, men har fått en liten klump (18+4). Får fortsatt på meg olabuksen, men det er forferdelig ubehagelig siden det blir stå trangt. Synes egentlig det bare ser ut som om jeg er litt småfeit fra å sitte hjemme:happy: men har begynt å kjenne babyen sparke!! Det er hyggelig med påminnelse om at det er babyen og ikke bare magefettet som vokser :angelic:

Helt tydelig gravidmage (19+4) men fortsatt liten gravidmage. Kan nesten «kle det bort». Midjemålet har økt med nesten 5 cm, så kroppen er i endring nå :female Har gått fort de siste par uker med å kjenne liv og få mage!

Jeg er førstegangs, 17+0 i dag og har liten til ingen mage :wtf: Det er en kul nederst på magen som jeg og mannen kan se og kjenne, men det er ingen som tydelig kan se at jeg er gravid ellers! Føler meg bare tjukk, så håper denne magen kommer seg litt snart da :playful:

Har alle her inne begynt å få stor mage?? Jeg er nå 16+4 med tvillinger, og har såvidt litt mage. Jeg hadde relativt liten mage med de to første også. Er det vanlig at magen kommer senere? Blir litt stresset når jeg ser bilde av så mange fine skikkelige gravidmager. Min føles bare «chubby». Dersom man ikke vet at jeg er gravid ser jeg bare litt rund ut.

Mitt 5 barn, uke 16 og fortsatt ikke mage, kommer vel i 6 mnd som sist jeg gikk gravid, fikk i september 2019

Jeg er i uke 16 og er førstegangsfødene. Jeg har nesten ikke fått noe mage. Jeg kan fortsatt gå med de samme klærne som jeg gikk med før jeg var gravid.

Med min første hadde jeg ikke synlig gravid mage før siste mnd, før det var det ingen som kunne se jeg var gravid. Hadde en mage som så ut som 3-4 mnd når jeg fødte. Med nr 2 fikk jeg fort mage og mange spurte om jeg var gravid allerde ved 12 uker. Nr 3 fikk jeg ikke særlig mage før uke 25. 4 kom magen litt som nr 2 spratt frem før uke 12 og veldig synlig gravid. Nå venter jeg nr 5 og magen har kommet skikkelig siste uken er nå 18 uker

Back
Topp