Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vekta går nedover her og siden jeg har noe å ta og gikk ned 8 kg rett før svangerskapet så har jeg masse vanlige bukser som d er helt greit å gå med fremdelesVanskelig å vite hva som er luft og hva som er baby men noe har definitivt endret seg, buksene strammer alt for mye. Er 13+3, så ingenting som er synlig for andre. Men jeg ser det selv
Jeg er VELDIG oppblåst! Ser ut som jeg er 5 måneder på vei. Synes det er skikkelig fælt. Det er jo bare luft. Kan kjenne at livmoren er kommet opp av bekkenet, men den er uansett ikke så stor .. Noen som har erfaringer? Eller tips?
Jeg klarer ikke å glede meg over denne magen..synes egentlig det bare er flaut når den står sånn rett ut.. er bare 11+3 i dag..
Godt vi er flere.. Hehe.. jeg har erkjent for meg selv at jeg nok må kjøpe noen nye klær veldig snart. Går litt med gravidebukser, men synes de nesten fremhever magen. Har noen store skjorter som funker greit, men må nok ha flere også..Jeg har det helt som deg. Jeg er 12+2 og har hatt mage siden uke 5. Oppblåst altså. Utrolig flaut. Jeg var på Cubus og kjøpte meg bukse i medium med strikk og store hettegensere på XXL.
Godt vi er flere.. Hehe.. jeg har erkjent for meg selv at jeg nok må kjøpe noen nye klær veldig snart. Går litt med gravidebukser, men synes de nesten fremhever magen. Har noen store skjorter som funker greit, men må nok ha flere også..
Noen som har begynt å få mage som viser? I mitt forrige svangerskap viste det ikke før uke 16. Nå har buksene vært trange lenge og det er vanskelig å skjule magen. Føler det ser mer ut som jeg har lagt på meg enn gravid mage da legg gjerne med bilde