Mage?

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Noen som har begynt å få mage som viser? I mitt forrige svangerskap viste det ikke før uke 16. Nå har buksene vært trange lenge og det er vanskelig å skjule magen. Føler det ser mer ut som jeg har lagt på meg enn gravid mage da:hilarious: legg gjerne med bilde :)

Vanskelig å vite hva som er luft og hva som er baby:joyful: men noe har definitivt endret seg, buksene strammer alt for mye. Er 13+3, så ingenting som er synlig for andre. Men jeg ser det selv:D

Vanskelig å vite hva som er luft og hva som er baby:joyful: men noe har definitivt endret seg, buksene strammer alt for mye. Er 13+3, så ingenting som er synlig for andre. Men jeg ser det selv:D
Vekta går nedover her og siden jeg har noe å ta og gikk ned 8 kg rett før svangerskapet så har jeg masse vanlige bukser som d er helt greit å gå med fremdeles;)

Er nok mest oppblåst enda, kan ikke se noe til babybump men er ikke mer enn 14+0 i dag og førstegangs :) hvis jeg går i gravidbukse viser magen godt men vil tro det fortsatt bare er luft :p

Vekta går nedover, men magen har definitivt endra seg. 14+2 i dag. Andregangs

Ikke noe voldsomt til mage enda, er 12+4 i dag. Dette er tredje ungen, så tipper nok magen kommer snart, men så langt ser jeg bare litt oppblåst ut :wacky:

Fikk mage tidlig, så her synes det godt❤️

Er nok bare luft, helt helt nederst tror jeg at jeg kan kjenne livmora, men aner ikke :) 11 uker

Jeg er VELDIG oppblåst! Ser ut som jeg er 5 måneder på vei. Synes det er skikkelig fælt. Det er jo bare luft. Kan kjenne at livmoren er kommet opp av bekkenet, men den er uansett ikke så stor .. Noen som har erfaringer? Eller tips?

Jeg klarer ikke å glede meg over denne magen..synes egentlig det bare er flaut når den står sånn rett ut.. er bare 11+3 i dag..

Jeg er VELDIG oppblåst! Ser ut som jeg er 5 måneder på vei. Synes det er skikkelig fælt. Det er jo bare luft. Kan kjenne at livmoren er kommet opp av bekkenet, men den er uansett ikke så stor .. Noen som har erfaringer? Eller tips?

Jeg klarer ikke å glede meg over denne magen..synes egentlig det bare er flaut når den står sånn rett ut.. er bare 11+3 i dag..

Jeg har det helt som deg. Jeg er 12+2 og har hatt mage siden uke 5. Oppblåst altså. Utrolig flaut. Jeg var på Cubus og kjøpte meg bukse i medium med strikk og store hettegensere på XXL.

Ikke synlig babymage her heller, men er veldig oppblåst så ingen jeans passer lengre.. har gått i de to samme myke buksene + kjoler i flere uker nå, lurer på om noen på jobb har lagt merke til det :hilarious: gleder meg til det blir skikkelig tydelig babykul, og at det ikke ser ut som jeg er blitt lubben lengre

Jeg har det helt som deg. Jeg er 12+2 og har hatt mage siden uke 5. Oppblåst altså. Utrolig flaut. Jeg var på Cubus og kjøpte meg bukse i medium med strikk og store hettegensere på XXL.
Godt vi er flere.. Hehe.. jeg har erkjent for meg selv at jeg nok må kjøpe noen nye klær veldig snart. Går litt med gravidebukser, men synes de nesten fremhever magen. Har noen store skjorter som funker greit, men må nok ha flere også..

Jeg ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei. Skikkelig mage! Er bare i uke 12. Men det har vært sånn lenge.

Her er det nok en god del luft, og noen ekstra kg pga all spisingen for å døyve kvalmen

Godt vi er flere.. Hehe.. jeg har erkjent for meg selv at jeg nok må kjøpe noen nye klær veldig snart. Går litt med gravidebukser, men synes de nesten fremhever magen. Har noen store skjorter som funker greit, men må nok ha flere også..

Jeg kjøpte også en gravidbukse. Men i likhet med deg synes jeg magen ble større!! Nei, her gjelder det å tenke alternativt :wtf:

er førstegangs og viser godt allerede selv om jeg kun er 13+6. livmoren kom opp av bekkenet i slutten av uke 12 og det er veldig tydelig at det er en gravidmage og ikke bare luft. er ganske tynn og har ikke noe særlig til magemuskler, så det skulle ikke så mye til!

Er lett å se på meg at jeg er gravid. Er andregangs så magen kom raskt, pluss at jeg tror livmoren min er stor. Har to store muskelknuter sittende fast på den så det hjelper ikke saken. Var til jordmor på 12+1 og da var livmoren oppe ved navlen

Jeg er andregangs 14+0, og jeg har fått en tydelig mage:) har flat mage til vanlig så jeg klarte ikke å skjule det lenge denne gangen:) veldig forskjell på andregangs og førstegangs mtp hvor tidlig magen kom for min del!

Min mage har også begynt å komme opp. Jeg har lyst til å vente med å si noe på jobb til etter OUL, så håper den foreløpig er mest tydelig for meg. Det er jo ofte sånn det er, at man er mer bevisst på hvordan man ser ut selv så satser på at de på jobb tenker på litt andre ting ;-p

Noen som har begynt å få mage som viser? I mitt forrige svangerskap viste det ikke før uke 16. Nå har buksene vært trange lenge og det er vanskelig å skjule magen. Føler det ser mer ut som jeg har lagt på meg enn gravid mage da:hilarious: legg gjerne med bilde :)

Jeg hadde en på jobb som sa at jeg hadde fått så fin gravidmagen allerede(uke 12) lo da og sa at jeg ikke hadde større magen enn jeg bruker å ha. Jeg lo godt av det og sa hun kaldt meg feit. Hun er bare engasjert i graviditeten min. Nå kan jeg derimot ikke trekke magen inn lenger og større enn den bruker så det begynner å synes litt.
Har ikke kunne bruke klær som strammer i det hele tatt på magen siden før uke 5 på grunn av kvalmen. Så alle utenom 2 bukser er puttet i kasse eller sent til Fretex og har for det meste brukt kjoler. Det har gjort det enkelt å skjule magen. Det å ikke ha kunne brukt BH heller siden den strammer under puppene uansett type og også forværrer kvalmen. Det er en større utfordring siden brystvortene stikker så mye ut for tiden.

Jeg kjenner livmoren min veldig godt, og den er langt oppe, noen ganger over navelen. Om morgenen, før jeg har tisset, kan jeg legge hendene rundt den, og den er ganske mye større enn håndflaten til mannen. Om jeg har på meg klær som er tettsittende, synes det ganske godt, så det unngår jeg, for jeg er ikke komfortabel med å se gravid ut ennå. Når jeg ligger flatt på ryggen ser magen min også veldig skeiv ut, og jeg kjenner livmoren best på venstre side. Lurer på om det går an at den ligger mot den ene siden?

Back
Topp