Mage?

Junibaby-19

Andre møte med forumet
Hvordan går det damer? Har magene begynt å vise? Jeg er 16+1 og har bare en liten bul på magen. Føler meg foreløpig bare litt lubben. Håper magen kommer snart;)

Når jeg ligger nede kan en nesten ikke se det hvertfall ikke om morraen... 16+0 med nr to. Men magen kommer ut over dagen... men ikke sånn fin fast gravidmage enda☺️

Bilringen har blitt litt fastere på morgenen på full blære, ellers har det ikke skjedd så mye sånn sett. Men øvre del av magen stikker mer ut enn vanlig, sikkert fordi at den bakovervendte livmora gjør at ting har flyttet på seg inni der. Magen vokser jo, bare at den fyller seg opp innover, før den ikke har plass mer og begynner å vende seg utover isteden.

Er bare 14+6 og da. :)

Her viser det kjempe godt. Er 15 uker, men det skal også sies at det er med gravidbukse og at Jeg har noen kg i utgangspunktet ☺️ Uten klær eller i joggis ser jeg ut som jeg har spist godt

Uke 18 her og med første , man ser magen godt :)

Uke 16, gravid med nr 3 og ikke fått noe mage egentlig. Bruker mine vanlige bukser..

Jeg har fått veldig med mage, og kjenner livmora veldig godt nå. Stor forskjell på nummer 1 og nummer 2, kunne ikke se at jeg var gravid med førstemann før mye seinere. Er i uke 16 nå

Wow ☺️ Like langt her med nr to og magen er ganske så synlig ☺️

Jeg har alltid fått mage sent, med nr 1 hadde jeg ikke særlig mage, mye større med nr 2.

Regner med den kommer rundt uke 25.

Ifølge mamma så er forskjellen på meg og søs på denne tiden ganske stor. Hu hadde visstnok ordentlig kul... så nå føler jeg meg feit gitt...

Noen her har større mage nå enn jeg hadde da jeg var høygravid. Folk er forskjellige, uten at det betyr at du er feit. :D

Back
Topp