mage

Smule

Elsker forumet
når begynte dere å få mage?

hei hei! Er det greit at jeg spør,men hvordan er det mulig å ikke legge merke til at man er gravid? 3 mnd på vei? Hadde du ingen symptomer? og hva med mens?

Fikk vel mage ca rundt uke 31... (om jeg husker rett...)

Den begynnte vel og vises I ca uke 12- 13..... [:D]

Mange har uregelmessig mens, som meg selv, jeg kunne gå 3- 4 uker over tiden flere måneder i året, og jeg hadde heller ingen andre spesielle symtomer på at jeg var gravid, så jeg fattet ikke misstanke før jeg var 7 uker på vei. Sånn er det for noen:)

fikk en mikroliten kul 17 1/2 uke på vei. da gikk jeg opp 2 kg, ellers ingen endring. er bare 19 uker nå da[;)]

Jeg fikk ikke noe særlig mage før rundt uke 28, mange som heller ikke da kunne se jeg var gravid. Men følte meg veldig oppblåst fra uke 9-12, men det roet seg igjen. I dag er jeg 33+0 og har fortsatt liten mage.

Jeg begynte å få mage rundt uke 8,og har allerede måtte kassere de fleste buksene mine...lurer fælt på hvor stor jeg kommer til å bli...[:D]

Magen min begynnte å vises rundt uke 10 - den var helt flat fra før så små endringer vistes kjempegodt.

I uke 9 begynte magen å komme, ble hard på en måte...

[:)]jeg er snart 16uker og kan ikke se så mye kulen:([:(]
jeg har ikke mangen bukser som passer meg lenge,det er jo sant,vi få bare vente på kulen,da

jeg er nå 18 uker, og det er først nå de siste dagene at jeg har begynt å få en gravid mage, men hvis man ikke vet at jeg er gravid, så er det ingen som ser det....
Denne magen lar nok vente på seg...[:)]

Jeg fikk ikke mage før i uke 17 og har kunnet gå med en del av mine vanlige bukser helt frem til nå.

Back
Topp