Mage

Firstimemother

Forelsket i forumet
Hei.
Jeg merker nå at jeg får vondt i under magen kjennes som når man har løpt for fort og får hold. Neste som noe som drar magen ned. Er det noe som har opplevd det før og vet hva det er? *skal bestilt time imorgen. Tenkte å høre med dere også

Ligamentsmerter... Det fins belter som man kan bruke som kan hjelpe litt, men dessverre ikke alltid. Det heter vel bekkenbelte, mener jeg å huske.

Noen som har merket intenst svie som ett belte langt oppe i magen under stress? Gårdagen på jobb var helt pyton med stress å full fart langt oppetter ørene å jeg følte rett å slett at magen skulle falle av meg ved dagens slutt.. svien ga seg ikke å magen var hard som en kule helt til inatt når jeg våknet å måtte på do.

Hei dere!
Legene mente at det er kynner og det går over men at man skal ta det med ro. Går man mye eller jobber skal man minske det. Jeg skulle prøve dette og se om 1 uke om det har blitt bedre. Men jeg merker faktisk når jeg sitter i ro så er det ikke like vondt kanskje man trenger og slapp av og ta avbrekk fra det man gjør

Hei.
Jeg merker nå at jeg får vondt i under magen kjennes som når man har løpt for fort og får hold. Neste som noe som drar magen ned. Er det noe som har opplevd det før og vet hva det er? *skal bestilt time imorgen. Tenkte å høre med dere også

Jaaa og det gjør skikkelig vondt :( Kommer som oftes når jeg går, og da klarer jeg nesten ikke å gå. I dag kom det når jeg hadde latterkrampe og, det var helt grusomt :P

Jaaa og det gjør skikkelig vondt :( Kommer som oftes når jeg går, og da klarer jeg nesten ikke å gå. I dag kom det når jeg hadde latterkrampe og, det var helt grusomt :p

Da må du ikke gå mye og se an forskjellen . Ta pause inni mellom. Sånn er jeg også. Nå skal jeg ta noen dagers pause fra gå turer.

Da må du ikke gå mye og se an forskjellen . Ta pause inni mellom. Sånn er jeg også. Nå skal jeg ta noen dagers pause fra gå turer.

Ja skjer som regel når jeg går til og fra toget når jeg skal på jobb eller går tur, ikke når jeg tasser rundt hjemme. Går over nesten med en gang jeg stopper..

Ja skjer som regel når jeg går til og fra toget når jeg skal på jobb eller går tur, ikke når jeg tasser rundt hjemme. Går over nesten med en gang jeg stopper..

Har selv litt går tur til toget fra jobben. Jeg kjenner det mest. Jeg fikk sykemelding nå håper det går over med litt pause. Kanskje du skal snakke med legen din

Har selv litt går tur til toget fra jobben. Jeg kjenner det mest. Jeg fikk sykemelding nå håper det går over med litt pause. Kanskje du skal snakke med legen din

Ja, nå har jeg snart en drøy uke med ferie, så har jeg time hos jordmor etter det. Så tenkte å høre med hun først. Så får jeg evt bestille en legetime :) Håper det hjelper for deg med litt ekstra hvile!

Hatt det samme selv, ofte hvis jeg går fort. Men hvis jeg stopper opp, eller setter meg ned går det over. :)

Hei dere!
Legene mente at det er kynner og det går over men at man skal ta det med ro. Går man mye eller jobber skal man minske det. Jeg skulle prøve dette og se om 1 uke om det har blitt bedre. Men jeg merker faktisk når jeg sitter i ro så er det ikke like vondt kanskje man trenger og slapp av og ta avbrekk fra det man gjør

Jeg får også "hold" av og til når går. Så kjekt med oppklaring [emoji5]

Back
Topp