Mage...?

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Er det noen som har fått en oppblåst kjempe mage?? Plutselig dukket den opp for fullt her! Har liksom tatt av gangske mye før jeg ble gravid, men hallooo nå sliter jeg med å skjule magen! Noen tips for å skjule???

Eneste tipset jeg har er å gå med litt løse overdeler.. Er jo fordel at det er vinter og at man kan gjemme seg litt i tykke klær [emoji6]
Er super oppblåst selv [emoji50]

Eneste tipset jeg har er å gå med litt løse overdeler.. Er jo fordel at det er vinter og at man kan gjemme seg litt i tykke klær [emoji6]
Er super oppblåst selv [emoji50]

Ja får vel gå med hettegenser, men føler meg jo uvell i det :p

Ser ut som om jeg er 5mnd på vei etter middag, så plages litt med den oppblåst biten ja. Har ingen tips, bare vissheten om at man ikke er alene.

Fikk bilde fra typen når jeg klagde på oppblåsthet [emoji3]
73e2fba360ed17cf0a64dbd279bc2357.jpg

Er det noen som har fått en oppblåst kjempe mage?? Plutselig dukket den opp for fullt her! Har liksom tatt av gangske mye før jeg ble gravid, men hallooo nå sliter jeg med å skjule magen! Noen tips for å skjule???
Har samme problemet [emoji20] Klare ikke holde inne magen engang, har førtalt d t familien og jobben nu førr d blei rætt å slætt slitsomt å gå å skjule d. (E bare 7 uke på vei men føles som 18). Skjulte d i starten med vide gensra, men d funka ikke så længe. -Andrea- [emoji4]

Har samme problemet [emoji20] Klare ikke holde inne magen engang, har førtalt d t familien og jobben nu førr d blei rætt å slætt slitsomt å gå å skjule d. (E bare 7 uke på vei men føles som 18). Skjulte d i starten med vide gensra, men d funka ikke så længe. -Andrea- [emoji4]

Ja jeg er 6+5 bare :O føler meg ikke så digg om dagene nei :p

Næi, d blir mye slappe klær hær. Klare ikke at d stramme over magen førr da kommer kvalmen [emoji53] Æ e 6+0, men d rægnes som svangerskapsuke 7 [emoji4] Så du e jo snart på uke 8 [emoji6]

Næi, d blir mye slappe klær hær. Klare ikke at d stramme over magen førr da kommer kvalmen [emoji53] Æ e 6+0, men d rægnes som svangerskapsuke 7 [emoji4] Så du e jo snart på uke 8 [emoji6]

Jaaa jeg regner også sånn :D
Hadde heldigvis masse gravid klær fra sist som jeg tok frem idag så kan gå i dongeribukser som likevel er comfy ;)
Må bare få tak i noen bluser eller skjorter som er slakke rundt vomma nå :p

Hahaha, ja æ har å gravidbukser på mæ [emoji23] Føle mæ mer komfortabel da [emoji14] Skal på ferie lamme mamma og lillesøster om en uke, tippe d blir handla litt mammaklær da [emoji5]

Back
Topp