Mage?

Spiretipptopp

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på om d er noen her som har litt ekstra kilo på magen fra før som har merket noe til at magen er på veg til å bli synelig? :)

Jeg er 12+4 og egentlig usikker på om jeg bare har lagt litt mer på meg eller om d er babymage på vei :)

Og evt. Bilde?

Jeg hadde og har ekstra vekt på magen. Har gått ned litt, men har fremdeles litt "polstring" :)

Merker litt forskjell på magen nå. Den stikker mer ut og er hardere under fettet selv når jeg ikke ImageUploadedByBV Forum1456854458.938212.jpgstrammer musklene.

Jeg hadde og har ekstra vekt på magen. Har gått ned litt, men har fremdeles litt "polstring" :)

Merker litt forskjell på magen nå. Den stikker mer ut og er hardere under fettet selv når jeg ikke Vis vedlegget 164293strammer musklene.

Hvilken app bruker du? :)

13+1 og siste kvelden med babymage:sad010:crybaby2
image.jpeg

Jeg har litt ekstra på magen som jeg ikke har blitt kvitt siden forrige svangerskap, men ikke tvil om at magen har blitt større nå (13+5). Men nå skal det sies at jeg er innmari oppblåst for tiden, så usikker på om det bare er det:P Livmoren har vel ikke akkurat fått noen størrelse å snakke om ennå?

Jeg har noget ekstra kg på magen, den berømte gravidpølsa som aldri blir borte :-P

d54a75c0aad37ea6012e1f1868253f51

Detta er kveldsmagen min i dag, 13+1 :-) er nok mye oppblåst enda, så kan jo ikke påstå det er veldig mye babymage;-) heller en liten foodbaby der:-P

Jeg har såpass med mage at det buler ut uansett, ikke sagt det til noen så håper virkelig ikke folk skjønner det før jeg er over 12 uker. Tror det er mye luft da :)

Her har det kommet en tydelig liten kul :Heartblue
Tredjegangs og 12 uker til fredag :love7

Her har det dukket opp en liten kul :Heartpink innså det ikke før jeg skulle ta på meg skibuksa som jeg hadde på meg i desember og den ikke gikk igjen og jeg har gått ned i vekt siden da?!

Her er det og kommet en liten kul, hadde ikke noe særlig ekstra fra før så forsøker å skjule under vide gensere enn så lenge. Er 12+1 og forrige gang kom ikke magen før 4 mnd ca.

Jeg lurer på om d er noen her som har litt ekstra kilo på magen fra før som har merket noe til at magen er på veg til å bli synelig? :)

Jeg er 12+4 og egentlig usikker på om jeg bare har lagt litt mer på meg eller om d er babymage på vei :)

Og evt. Bilde?
Jeg har ett barn fra før og har abortert flere.er 14+1 og magen min ser ganske stor ut allerede.jeg hadde litt bulemage før jeg ble gravid,men nå kan man se at det er en gravid mage og ikke feit mage hehehe.1 gang jeg ble gravid kunne man ikke se det før jeg var ca 30 uker på vei.

Back
Topp