Mage?

rosarose

Gift med forumet
Hei.

Er det noen som har merket noe til mage? Eg er i uke 10 fra mandag av men har allerede begynt å merke litt.

Innbiller meg at det er litt der ja, og merker at det begynner å bli ubehagelig å ligge på mage. Blir press der lissom.. sover alltid på magen så dette kan bli spennende.. lurer på om jeg får sove da [:)] Merker også trykk på magen når jeg går tur.. noen andre som merker det ?

Er i uke 9, og har litt mage alt jeg også. Liker det, jeg[:)]! Bortsett fra at det begynner å bli manko på bukser som passer...

jeg har fått en liten kul på magen min.... og buksene må snart byttes ut...

[:)]Jeg føler at nederste del av magen(under navlen) begynner å bli større og stram, men om det er ønsketenkning kan jo godt vær[;)]
Har gått ned 3 kg så jeg har jo ikke lagt på meg noe ennå!

Jeg har ihvertfall definitivt fått større "lovehandles" [:D] Men synes også å merke antydning til en liten bul nederst på magen også... Har ikke lagt på meg mer enn kanskje 1 kg, det skyldes vel hovedsaklig min håpløse inaktivitet den siste måneden + at jeg er så forstoppa at jeg vet ikke hva....[:'(] I tillegg har jo puppene blitt større og mye hardere, kanskje de har økt litt på vekta også?

Jeg syns jeg begynner å bule ut i alle retninger. Mamma erter meg og sier det er flesk, men det er det garantert ikke [8|] Er superfornøyd med puppene mine, de strutter som bare det og er helt runde, trenger ikke push-up her i gården nei

ORIGINAL: KariAlana

Hei.

Er det noen som har merket noe til mage? Eg er i uke 10 fra mandag av men har allerede begynt å merke litt.

Jeg har så lyst på mage jeg og..Jeg er bare oppblåst jeg

Desverre så har jeg litt mage fra før av sånn at jeg har ikke merket noe forskjell enda....

Jeg har også mage fra før, men kjenner helt nederst at det er helt hardt. Bittelitt mage.... [:D] Også er det litt ubehagelig og stramt med stram bukse

Jeg er 10 uker i dag, magen er oppblåst og uggen! Men tror ikke jeg har "mage" ennå. Prøver å kjenne etter livmoren over skambenet, men foreløpig ikke noen kul der... gleder meg til å bli "ordentlig" gravid, nå er jeg bare dårlig![&o]

Jeg er bare 9 uker på vei, men syns jeg kan kjenne at magen er hard iforhold til hvordan den har vært før.. Klarer ikke å bruke olabukser som strammer over magen, det er så ubehagelig..  Men gleder meg til at det blir en ordentlig mage [:D][:D]

Jeg er nå 11+4 og har absolutt mage. Hadde ganske liten mage før ivf-forsøket, men nå har jeg en godt synlig bul. Tror selv at det kommer av at jeg er noe oppblåst og har litt varierende fordøyelse. Hormonene gjør også muskulaturen slapp og det er jo ingen vits i å gå å stramme heller. Nå har vi jo en meget god unnskyldning til å kunne slippe ut magen i alle fall :D! Det er vel først senere at man får en sånn "ordentlig" gravid-mage der det er livmoren som presser utover, men det er ikke unormalt å få mage tidligere. Mye som skjer der nede og hele systemet er i unntakstilstand! :) Gleder meg til å kjenne bevegelser også!

Hei Lara74
GRATULERER SÅ MYE med den lille spira!!
Endelig gravid etter seks år!?! -- Fikk tårene til å trille hos meg når jeg leste det...

Begynner å merke at magen vokser.
 Kjenner det på klærne, begynner å bli en liten kul på magen.
Men det er bare morsomt... er 12 uker på vei og den skal bli ganske mye større. Godt å være ferdig med første fase... Nå er det store sjanser for at alt er bra, gleder oss....[:)][:)][:)]

har allerede lagt på meg noen få kilo eg [:)]... kjøpt meg en god joggebukse og en lin mamma bukse... ikke så greit med bukse som strammer over magen, humøret blir ikke akkurat bedre av det!!
håpe eg ikke er den eneste [:D]

jeg er 12 +2 d på vei og jeg har fått litt mage [:D].kjenner det mest på buksene!hehe..den vokser fort fremover nå tenker jeg.[:D][:D]

De av oss som har vært gravide før, vokser mest sannsynlig fortestnå i begynnelsen.

Ble stor veldig tidlig i forrige svangerskap, tror det er fordi jeg var veldig tynn

Magen vokser jo litt tidlig i svangerskapet, og vi blir jo alle litt mer oppblåste. Dessuten så merker vi nok mye lettere nå at bukser som klemmer litt er ubehagelige å ha på seg.

Jeg er i uke 10+4 og skal på raid etter mammabukse til helgen. (prøvde å finne forrige helg, men fant ingen jeg likte)

Back
Topp