Mage!

MI-87

Blir kjent med forumet
Flere som sover masse på magen mens de ennå kan? :D
Og når bør man vurdere å slutte å trene selve magen? Tanker?
 
Jeg elsker å sove på magen og nyter det så lenge jeg kan :)

Kommer kanskje litt an på hva du legger i å trene magen, men i utgangspunktet tror jeg ikke det er noe i veien for å gjøre det så lenge det føles greit?
 
Jeg sover stort sett aldri på magen. Men på ryggen derimot. Nyter det mens jeg kan :)
 
Jeg sover bare på magen og håper å gjøre det en stund til. Snakket med min pt om trening av magemuskler og han sa at magemuklene foran skal viv unngå å trene (Hvertfall ikke bruke vanlig situps /crunch, da var det bedre å heve og senke beina når du ligger på f.eks en benkpress for å ikke belaste musklene i midten for mye) men magemusklene på siden kan vi trene
 
Nyter å sove i flere stillinger enn så lenge :)
 
Jeg sov på magen helt til jeg fødte sist gang. Sover kun på magen :)
 
Jeg kjenner at mine magemuskler har delt seg på midten allerede, sikkert fordi jeg har et barn fra før. Derfor tør jeg ikke trene de rette magemusklene nå, i frykt for at de ikke skal lukke seg igjen etter fødsel. Vel, jeg har vel ikke trent en eneste muskel i hele kroppen de siste 5 ukene siden formen har vært så elendig, men nå ville jeg ikke trent rette magemuskler selv om jeg hadde vært i grei form.:hilarious:
 
Jeg sover alltid på magen! :) sist klarte jeg det frem til ca uke 26. Håper jeg kan det denne gangen også ;)
 
Flere som sover masse på magen mens de ennå kan? :D
Og når bør man vurdere å slutte å trene selve magen? Tanker?

Haha, har faktisk tenkt på dette selv; må "sove meg opp" på magen mens jeg kan :happy:
 
Har alltid sovet på magen. Nå synest jeg det er veldig ukonfortabelt. Så sover for det meste på siden. Våkner 100 ganger om natten og må skifte stilling! Slitsomt
 
Jeg sover somregel på siden og har aldri likt å sove på magen. Men husker med førstemann hadde jeg så sygt lyst til å ligge på magen siste måneden men var altfor stor
 
Liker å kunne ligge på magen i perioder så savnet det sist. Endte med å rulle sammen en dyne og legge den i en sirkel som et rede. Da fikk magen plass der mens brystet og bekkenet lå på dynen, og jeg kunne ligge på magen og lese litt innimellom i det minste. Godt når bekkenet ikke ville ligge på siden alltid.
 
Jeg sover vanligvis tett inntil mannen, men har innsett at om en stund blir ikke det like enkelt. :p
 
Back
Topp