Mage

Peanøtten

Flørter med forumet
Hvor langt er du og hvordan er magen?
Jeg er bare 5+0, men har allerede fått litt frodigere former uten å ha gått opp i vekt. Magen har fått en liten gravid kul som normalt sett er relativt flat. Trodde ikke dette skjedde så fort :p

Jeg trodde jeg kunne se antydning til mage for en uke siden, men etter en uke med kvalme så ser jeg at det var nok bare luft. Nå er jeg helt flat igjen ;) 6+3 i dag

Jeg ser gravid ut allerede :p 6+2. Trekker jeg inn magen er det en liten kul der, men det er nok litt luft også. Nå er dette mitt andre svangerskap så har jo tenkt at magen gjerne kommer noe tidligere enn sist, men ikke så tidlig :p

Jeg har litt mage fra før, så spørs om gravidmagen kommer på en stund.. Haha

I mitt første svangerskap fikk jeg ikke mage før i uke 15. Denne gangen ser jeg at den vil komme før, men har ei da trent magen siden fødsel for 2,5 år siden så er nok derfor. Ser en liten "spiss" kul nederst på magen. Mellom 5-7 uker et sted

Veldig spent på når magen kommer her. Sist gang fikk jeg ikke mage før i uke 15, og det var med tvillinger, så håper egentlig den venter med å poppe ut før jeg har rundet 12 uker, så jeg slipper å forsøke å skjule noe :p

Her skjøt magen fart rundt uke 20 forrige gang så satser på det blir det samme denne gang ;) trenger ikke bli fullt like stor da men det er vel kanskje litt for mye å håpe på!

Sist så hadde jeg ganske lite mage frem til uke 15, da begynte den å vokse litt.

Nå er jeg 7+4 og ser litt mage, sikkert en del luft, men større har jeg blitt fordi nå begynner buksene å bli litt trang :/ buuuhu!

Back
Topp