Mage?!

onemore16

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Noen her som har barn under et år?
Det er 11mnd siden lillesøster kom til verden å nå er vi gravid igjen. Kan det faktisk være at siden jeg "nettopp" var gravid så har magen allerede vokst litt i uke 6?! Kjente buksene mine var da veldig så trange imorgest..

Synes magen har blitt større, men foreløpig bare fordi den er oppblåst tenker jeg, er 5 uker idag :p

Jepp, føler det på samme måte. Jenta mi er 6 mnd

Datteren min er 4 mnd og magen har ikke vokst eno etter jeg ble gravid igjen, men regner med det fort endrer seg :P

Så da kan det faktisk være at den har begynt å vokse allereda da. :-)
Kjenner at jeg synes den kunne latt vente litt på seg. :-D

Datteren min er 4 mnd og magen har ikke vokst eno etter jeg ble gravid igjen, men regner med det fort endrer seg :P
Wow! Bare 4mnd siden sist. Du er rå :-D
Da blir barna nesten som tvillinger når de blir litt eldre. Hærlig! De blir å ha så mye glede av hverandre. :-)

Har en på 11mnd, ser ut som mage men er nok bare veldig oppblåst :)

Fordøyelsessystemet går på halv fart for at barnet skal få næring, så man blir veldig oppblåst. Så da er det vann, fiber og mosjon som gjelder. Og så er det jo ulike råd som fennikel te, svisker osv som hjelper :-)

Jeg føler meg også som en hval :P helt grusomt. Gleder meg til magen bare popper ut så folk slipper å tru at jeg bare har blitt tykk. :D

Back
Topp