Mage

MarieMie

Andre møte med forumet
Jeg er andregangs, og fikk vel ikke mage sist gang før uke 20 el noe. Nå er jeg i 9 + og er jo som en ballong! Får ikke igjen knappen og har måtte kjøpt Gravid bukser. Er dere store i magan og? Jeg er ikke så stoe men bare at magen er oppblåst. Litt angst for at det er to, derfor så har jeg og bestilt ul til den 4. Juni. .. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja eg e vel like stor no som i uke 24 sist :P e uke 13 no :)

babyjente 27 Juli ♡

Her og er magen mye større nå enn den var langt uti forrige gang..

Her å, sist gang så jeg bare tjukk ut de første 5 mnd, nå står magen rett ut etter 11 uker:p

Her er også magen stor, er like over 9 uker. Er mye oppblåst også da.. For meg er det tredje barnet, med første viste ikke magen før jeg var 5 mnd på vei.. Kommer fortere og fortere merker jeg :p

Jente 2010 & 2012 <3

Jeg er like stor nå som uke 16 sist. Mitt andre :)

Jeg er nødt til å trene med genser for ikke å bli bøsta! Stod i speilet på treningssenteret og så ut som jeg var iallefall 5 mnd på vei! Er bare 10+2. Tror jeg straks må legge magetreninga på hylla...

Har merket at noen ser på magen min, men jeg merker ikke noe selv :P hehe

Har også prøvd å ta bilde av magen, men ser ikke noe forskjell heller..

Jeg føler meg som deg Marie Mie og er omtrent like langt på vei. Må begynne å gå med vide gensere. Spesielt på kvelden svulmer magen opp. Ser 4 mnd gravid ut da.

1. Mann skal bli storebror

Nå fikk jeg vel litt mindre angst for at det er to inni der, hehe. Når jeg spise står magen som en badeball rett ut... Hvordan skal det ende??? Hihi!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 9+2 i dag, men har ikke fått noe mage enda - Men er førstegangs gravid da, så hører det tar litt lengre tid før magen vises da ;) Jeg gleder meg til å få litt mage jeg!! :D

Samme her. Magen kom med et brak nå i uke 10. Er jo mest oppblåsthet da men. Fikk ikke mage før etter 20 uker med første, så dette føles litt rart..

Ser mer gravid ut nå en jeg gjorde de første 7 mnd med forrige mann. Men nå startet jeg svangerskapet 10 kilo lettere en forrige gang og ;-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Samme her! Var like store i uke 10 som jet var i uke 20 sist svangerskap :O Men magen har ikke vokst så mye mer de siste 3 ukene, bare forandret litt form. Tror livmoren utvider seg og vokser mye fortere for andregangsfødende. Og så er en jo ekstra oppblåst pga forbrenningen tar dobbelt så lang tid nå. Håper ikke jeg er blir større enn sist svangerskap ved fødsel, følte jeg skulle sprekke sist gang! ;)

Er det sant at hvis det er under 28 mnd siden forrige svangerskap så vokser livmoren fortere siden den ikke har "gått helt tilbake til normalen" siden forrige gang?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Såg på bildene i jentas album fra sist svangerskap. Og da ser eg magen min nå e like stor som i uke 25 :-p 12+0 i dag ;-)
Magen kom for 2-3 uker siden
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, har vært veldig oppblåst og har merket at flere har sett på magen ;) Nå har den værste oppblåstheten roet seg, men har fått en kul nederst som ikke blir borte når jeg trekker inn magen ;) Dette blir jo 3.gang jeg er gravid, så sikkert ikke så rart at det kommer raskere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp