Mage?!

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Er akkurat 6 uker, og plutselig har det kommet en kul på magen min :eek: den er veldig synlig når jeg har på meg stramme gensere. Dessuten bruker jeg stort sett bukser med høyt liv, og disse sliter jeg stort med å ha på meg nå.. Er jo slank og flatmaget i utgangspunktet, men synes det er litt tidlig.

Andre som har fått mage?

ImageUploadedByBV Forum1386111459.209998.jpg
 
Livmoren din har nok ikke kommet så langt opp enda, så tipper det er luft. Pluss at det er nok mest du som ser magen selv :p

Jeg har mage fra før, så kan se langt etter en sånn søt liten kul som du har :p
 
har fått litt mage ja, men har lagt på meg 6 kg... og har syykt mye luft:p

men syns det kan se ut som du har fått litt mage ja <3 da tenker jeg litt utifra hvor kulen sitter.. men ja er nok veeldig lav den skal være:D
 
Nå er jeg myyye mindre oppblåst enn jeg var for en uke siden :) det er liksom en fastere og tydeligere kul nå. Men men.. får bare bruke løse genser fremover :)
 
Hadde å masse luft i begynnelsen å så veldig gravid ut,d har roa seg veldig å ser forsatt gravid ut.
Har alltid hatt mage fra før men klarer ikke skjule d nå å er bare 5+5.
Fikk veldig fort mage første ganga å jeg...:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her vises det ingenting enda...e normalvektig,så det brukes itj å vises før æ e rundt halvveis :)
 
Er akkurat 6 uker, og plutselig har det kommet en kul på magen min :eek: den er veldig synlig når jeg har på meg stramme gensere. Dessuten bruker jeg stort sett bukser med høyt liv, og disse sliter jeg stort med å ha på meg nå.. Er jo slank og flatmaget i utgangspunktet, men synes det er litt tidlig.

Andre som har fått mage?

Vis vedlegget 42352
Jeg og har fått litt mage, og som du sier, så er den ganske fast.. Fikk faktisk kommentar på jobben om det! (Er ca like langt på vei som deg) mulig det er luft, men jeg koser meg med minimagen. ;-)
 
Sist syntes det i uke 8 på meg med nr. 2 (som endte i abort), og da var det en kombinasjon av luft og babymage. Selv om livmoren er godt gjemt, vokser den og da forskyves ting inni der litt. Men nå er det nok alt for tidlig tror jeg. Men jeg mener jo at man kan få mage av å være gravid selv om det ikke nødvendigvis er selve livmoren som er årsaken til den :)
 
Joda ser allerede nå at magen synes litt. Uansett om det er luft eller andre ting som gjør det. Så hvid dette fortsetter tror jeg vi kommer til å slite med å holde det hemlig til 3 mnd.. Tenker nok at de nærmeste vennene klarer å gjette seg til det, hvis ikke jeg klarer å skjule det godt. Men er jo litt gøy da :)
 
Back
Topp