Mage

Bilde

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    304,1 KB · Visninger: 177
Nydelig:) hvor langt på veg er du?
Har du avslørt det at du er gravid? Siden det er ganske tydelig;)

Nei ikke avslørt for offentligheten enda;-) kun familie og 3 venninder som vet :-) knepper ikke buksa bruker strikk imellom, og er veldig glad i moten med store gensere ;-)
Er 10+5 i dag :-) og tidig UL til fredag :-)

Så fiin.

Må henge meg på! Det er så gøy!
9+4

bildeMEG.JPG

Gøy å se det ikke bare er meg. Føler meg alvorlig gravid og er bare 7 + 4. Men en blir jo oppblåst og magen gjør jo plass til at babyen skal vokse :-)

Veldig fine mager :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har også fått mage i løpet av de siste dagene, men kjenner at det er mye luft :oops: Magen kjennes ut som en ballong..

Å så fint å se;) koselig det når magen vises;) Jeg har også fått ganske synlig mage,så gravidbuksene er på:)

Jeg fikk antydning til mage i uke 17 sist.. ganske seint. Jeg har litt ekstra på magen men ikke noe ekstremt så så bare litt chubby ut sist. Denne gang er den ganske sprengt.

Så har jeg leamus i nedre del av magen hele tiden. Føler det er akkuratt som spart! morsomt :)

Jeg fikk ikke mage før uke 17, og er ganske slank hadde flat mage før jeg ble gravid,
Er nå 23 uker på vei å føler ikke magen er så stor som den skal, men ifølge JM så er det helt normal;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp