Mage ?

Cmilla

Gift med forumet
Er det noen som har begynt å fått mage? Jeg er bare i uke 9 og magen klarer jeg snart ikke å skjule :p

Den begynner absolutt å komme ja :-D er 9+5
Har sett antydning en stund selv, men i går både så og kjente sambo det og ;-)

Nope. Er kommet i uke 9 selv og trodde kanskje livmora ville komme seg litt kjappere over bekkenbunnen siden dette er nr 3. Men nei da. Den ligger å vipper i skambeinet ennå :P

Jeg har litt ekstra mage da, men kjenner at det er noe der inne, det føles så godt og koselig :)

Jepp!! Med de to første fikk jeg ikke mage før rundt uke 18, men nå kan jeg ikke skjule magen lenger. Bruker store topper for ikke å bli avslørt! Er 10+5 i dag.

Jeg klarer ikke kjenne eller se noe annerledes, men nå har jeg en ganske "fluffy" mage fra før da så det tar nok litt tid før bolla viser seg :p Men kjenner det når jeg ligger på magen, at jeg liksom ligger på en lten kul.
Er 10+6 i dag :)

Er ihvertfall veldig oppblåst på Kvelden. Da er det en liten mage. Men på morningen ser jeg ingenting. Er 9 uker i morra.

Har skikkelig gravidmage på kvelden. Men på dagen tror jeg ikke noen ser forskjell. Jeg kjenner likevel forskjell. Kan nesten ikke bruke noen av de vanlige buksene mine lenger. Hvis jeg får dem på så gjør det vondt i magen etter en liten stund... 11+1 i dag :)

Jadda.., her er det tydelig mage. Er 9+0 idag og kjenner at det blir greit å bare komme til uke 12 så man kan avsløre nå.. Gå fort de siste 3 uker.. Håpe, håpe :laughing014 Men er 2 gangs fødende så kanskje derfor, fikk ikke mage så fort sist!

Jepp, er 9+2 i dag og livmoren kom over skambeinet for 2-3 uker siden. Her sitter livmora høyt fra før, og dette er tredje svangerskap og bare 16 mnd siden sist;)

Ja, begynner å bli vanskelig å skjule nå. Blir fortsatt betydelig større utover dagen og kvelden da, men nå er det tydelig mage også på morgenen.

Ja men prøver å gå med litt løsere klær, slik at ingen legger merke til det, siden det fortsatt bare er meg, gubben og legen som vet det;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ingen babymage ennå. Men nå er jeg vel såpass feit fra før at det skal vel litt til før det vises. Selv om strengt tatt så fikk jeg veldig sent mage sist svangerskap også, og da var jeg normalvektig.

Jeg har veldig stor mage syns jeg, til å være i uke 10 imorgen. Skjønner ikke at det kan være normalt, er slank til vanlig og har relativt flat mage, så da merkes det kanskje ekstra godt. Men egentlig trodde jeg at det tok lengre tid for slanke personer å få stor mage? Har ikke vært gravid før.

Kan ikke gå med stramme topper, ikke vanlige t-skjorter engang, må ha vide topper på meg for å skjule den, noe som egentlig ikke er likt meg. Så de begynner vel å lure på jobb...

Nå syns jeg selv at magen står litt på stedet hvil i str. Heldigvis.

Føler det er mindre luft nå enn det var i uke 8 - 12.

Back
Topp