Mage

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Da begynner jeg også å få mage :)

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Så gøy!:) skulle det egentlig være et bilde i det innlegget?:) håper du legger ut!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Det er så moro når magen begynner å komme :) Håper på et bilde etterhvert ;)

- Flittig bruker av app'en ;)

Også mage her.. Mamma tøy kommet i hus. Men er det bare meg som svinger i løpet av dagen?? Om morgene ser jeg gravid ut som "normalt" for å være 13+4, men om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd. På vei.. Oppblåst sa du???? :P

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Også mage her.. Mamma tøy kommet i hus. Men er det bare meg som svinger i løpet av dagen?? Om morgene ser jeg gravid ut som "normalt" for å være 13+4, men om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd. På vei.. Oppblåst sa du???? :P

Haha, akkurat det samme her! :) er 14+5.

Du er ikke den eneste :p

16.02.14 <3

oppblåst jeg også. tør ikke legge ut bilde her.. kanskje på skjult :)

Jeg har ENDELIG begynt å få litt mage også! Sikkert bare jeg som ser det, men den er der :D

Venter et lite gull i februar 2014!

Liitt mage her å!:)) Kan jeg spørre om hvordan gruppe som er skjult? Eller har jeg misforstått noe! :p nysjerrigheten tok tak her;p

Jeg føler at jeg har hatt mage kjempe lenge! vennene mine sier at den vokser fra dag til dag :P tror det har mye med oppblåsthet å gjøre :P hehehe selv om den er hard, og ser babymage ut :D

Heelt likt her. ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Hehe, samme her også :p

Mage her også :) Flere som har spurt om jeg er sikker på at det bare er en inni der... (vet at det kun er 1)
Det er en god del luft, ser stor forskjell på magen om morningen og ettermiddagen..

Har ikke fått mage enda. Med første fikk jeg ikke mage før jeg var 7 mnd på vei og da så det ut som jeg kun var 3 mnd. Lurer på om den kommer før denne gangen. Merker at jeg gleder meg.

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Back
Topp