Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også mage her.. Mamma tøy kommet i hus. Men er det bare meg som svinger i løpet av dagen?? Om morgene ser jeg gravid ut som "normalt" for å være 13+4, men om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd. På vei.. Oppblåst sa du????
Førstegangs mor 26-02-2014![]()
Du er ikke den enesteOgså mage her.. Mamma tøy kommet i hus. Men er det bare meg som svinger i løpet av dagen?? Om morgene ser jeg gravid ut som "normalt" for å være 13+4, men om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd. På vei.. Oppblåst sa du????
Heelt likt her. ;-)Også mage her.. Mamma tøy kommet i hus. Men er det bare meg som svinger i løpet av dagen?? Om morgene ser jeg gravid ut som "normalt" for å være 13+4, men om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd. På vei.. Oppblåst sa du????
Også mage her.. Mamma tøy kommet i hus. Men er det bare meg som svinger i løpet av dagen?? Om morgene ser jeg gravid ut som "normalt" for å være 13+4, men om kvelden ser det ut som om jeg er 6 mnd. På vei.. Oppblåst sa du????