Mage..

Grisaiboka

Glad i forumet
Hei og hå alle sammen igjen!

Jeg vet vi har hatt en tråd her om folk har fått mage, men jeg lurer på om det er noe "vanlig" tidspunk å få det på? Jeg har aldri fått barn før, og jeg finner ikke ut av det..
Jeg er tolv uker til søndag, og jeg har ingenting, sånn bortsett fra mitt vanlige magefett.. Det er ikke mye, men det er nok.. Men kunne tenkt meg å byttet det ut med mage til den lille som ligger inni her..

Når blir magen babymage? Og ikke bare "jeg kjenner den så vidt, mage"?

God helg forresten. :-)

Rundt OUL:)

veldig forskjellig :) jeg hadde ikke synlig mage før rundt uke 23 sist, da var det såvidt den kunne sees. Så ut som om jeg hadde spist litt godt i jula bare :p

Så jeg får mage i fødselsdagspresang!

Det er flott! :-D

Når jeg ser på bildene fra forrige gang, så er det en stor endring fra uke 20 til 24. Fram til uke 20 så jeg bare lubben og mett ut, men i uke 24 er virkelig magen på plass.

Siden jeg er 2.gangs, så regner jeg med at den kommer noe tidligere, men foreløbig er det bare luft og fett...

Det er veldig individuelt! Er så vanskelig å si. Jeg fikk mage tidlig sist, uke 15 ca. Denne gangen har den kommet enda tidligere, kula begynte å vises svakt for få dager siden. Men jeg tror det kanskje har litt med hvordan livmora ligger (forovervendt/bakovervendt), og hvilken kroppsfasong man har. Jeg er ganske kort i overkroppen og er veeeldig svai i ryggen. Kanskje det er derfor magen syns tidligere. Vet ikke. Vet om ei som er i sitt 3. svangerskap og så et magebilde av henne i uke 22 nå, det syntes ikke at hun var gravid. Sånn var det visst sist og. Da hun var høygravid så det ut som hun hadde spist litt godt bare ;) Så er veldig individuelt! Tiden vil vise, den kommer når den kommer :P

Det varierer kjempe mye! I første mitt så hadde jeg tydelig mage til ordinær ultralyd og måtte gå med vide klær når det nærmet seg 12 uker. Og jeg la bare på meg 10 kg i svangerskapet, så det var ikke det at jeg la på meg så mye. Jeg har mage nå, men skyldes nok også en del luft utover dagen. Men ingen tvil om at det er mage det om morgenen også.

Men jeg er kort og tynn og da synes det ofte tidligere tror jeg. Har hatt flere venninner som er veldig høye og de har often vært 20-30 uker før det har syntes noe særlig i det hele tatt. Og kanskje aldri fått særlig store mager.

Husker jeg og en venninne satt på kafe og ventet på et barn i magen treff i ca uke 24 eller noe sånt. Så kom det ei ny inn. Så sa jeg at hun kunne jo ikke være langt på vei. For det syntes ikke i det hele tatt og hun gikk i vanlig trang dungeribukse. Men neida, hun var like langt som meg og venninna mi. Da satt vi begge å bare så ned på våre kuler som var meget runde og synlige. Men hun fikk stor og fin mage senere, et tok bare litt lengre tid før den dukket opp :-)

Spennende å høre om :-) Er så spent når min skal dukke opp, for nå er den bare oppblåst.
Jeg er ganske lav selv, så er litt bekymret for at jeg får en gigamage, noe som ikke hadde overrasket meg.. Men klarer ikke vente på den magen mer, vil ha den NÅ ;)
Blir litt mer virkelig da, selv om jeg har sett h*n på ul.

Spennende å høre om :) Er så spent når min skal dukke opp, for nå er den bare oppblåst.
Jeg er ganske lav selv, så er litt bekymret for at jeg får en gigamage, noe som ikke hadde overrasket meg.. Men klarer ikke vente på den magen mer, vil ha den NÅ ;)
Blir litt mer virkelig da, selv om jeg har sett h*n på ul.
Å den kommer tidlig nok skal du se :-)

Da jeg gikk gravid første gang, ble magen tydelig for alle og enhver bare over helga, i uke 16
Husker faktisk ikke når magen kom med nr 2

Jeg er og fryktelig spent på dette med magen å når det kommer. Jeg er 12+1 i dag å har ikke antydning til mage en gang, å passer alle buksene mine også (de er kanskje litt trange siden jeg har vært sykemeldt i 3 uker å spist en goood del snop når jeg greide å spise...)!
Svigerinna mi er i uke 20 sånn ca, å hun har hatt tydelig mage siden hun var i uke 15.
Jeg selv er lang, og lang i overkroppen. Så kan se ut til at magen lar vente på seg her i går'n..

Jeg fikk ikke mage før 26-27 sist og jeg er slank. Poden lå tydeligvis "innover" mot ryggen..

Back
Topp