Mage?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg er 11 uker i morgen. Men ingen mage :/ er så spent og gleder meg masse til den dukker opp :) har dere begynt å få, eller vet når det e vanlig at det begynner å vise? :)

Jeg er godt polstra på magen etter forrige graviditet hvor jeg fikk et såkalt fettforkle desverre.. men merker nå at jeg syns klærne mine begynner å bli ubehagelige og stramme på magen så må nok få meg noen mammabukser snart.. bare syns de har lite utvalg av det her jeg bor :/ Gleder meg til magen blir mer babymage og ikke bare ser "feitere" ut :P

Jeg er 10 uker i dag, gravid med nummer to (som forøvrig er 8mnd) og har heller ikke fått antydning til mage.. Kanskje JEG ser det på magebildene jeg har tatt, men jeg kjenner over hodet ingen ting på verken bukser eller vekt :) Den kommer nok snart :)

Jeg er 14+2, og førstegangs. Jeg har fått gravidmage allerede jeg! Jeg er tynn fra før, så de rundt meg sier det er derfor det syntes så tidlig. Har allerede fått endel kommentarer på at det begynner å synes! Litt tidlig synes jeg, men moro og! :) Gravidbukse måtte jeg investere i allerede rundt uke 10, da jeg synes mine gamle bukser er ubehagelige å gå med. Spent på hvordan jeg kommer til å se ut etterhvert ;)

Jeg er 13+4 og her har det kommet en liten kul :p får ikke på meg de vanlige buksene mine. Vises fortsatt best på kvelden, men jah det synes ;)

jeg er 12+5 begynner å merke en liten kul på magen, dette blir mitt 3.svangerskap
gleder oss masse masse;)

har oxo investert i 1. mammabukse må nok investere noen flere etter hvert da jeg elsker å gå med det
er så behagelig for magen.
hater de andre jeans buksene mine, siden de presser på.

blir koselig å se magen vokse og vokse;)

Jeg er 12 uker (12+5 etter menstermin) og har ikke fått mage. Jeg fikk det heller ikke tidlig sist, selv om jeg er tynn. Moren min var ei tynn flis og hadde så å si aldri mage under sine tre svangerskap, men de tror livmoren lå "feil" vei, altså den vokste mest innover.

Jerver 14 uker og har den siste uken fått en liten kul nederst på magen, så nå tendens på tur iallefall :) gleder meg og gruer meg til at den kommer egentlig, greit at det synes men ble ganske stor sist og det er jo ganske tungt egentlig. Gleder meg masse til å kjenne spark da :D

Jeg har fått mage :) Fikk tidlig mage sist, og enda tidligere denne gangen. Jeg hadde god polstring fra før, og kjøpte gravidbukser før påske. Da blir man jo automatisk gravid med en gang :P Jeg er bare 160 cm, og fikk eeeeenorm mage sist, så den blir nok ikke mindre denne gangen ;) Jeg har også hjerteformet og skeiv livmor, så babyen vokser kun på ene siden. Har lurt litt på om dette også er en grunn til veldig fremtredende mage :)

Nå er jeg som regel veldig oppblåst da. men når jeg ligger kan jeg kjenne en liten kul nederst på magen :P

Jeg ser det på meg selv, men har ellers ikke fått kommentarer på det og vekta er den samme. Men buksene er litt ubehagelige (tror nok det er pga kvalmen at jeg tåler det mindre også da..), så går mest i joggebukser hjemme :P

1.gang fikk jeg mage ganske tidlig, vet jeg hadde mammabukse på ultralyden (ordinære).
2.gang gikk jeg med vanlige bukser tom. 5 mnd på vei, men hadde jo en liiiten mage før det da. Men la lite på meg også da. La på meg mye (17 kg) med første!

Dette er 3 mann så merker at buksene er begynt å stramme... Har ikke vært så fan av mammaklær, fant ikke noen som var fine på meg, har gått lenge i mine egne før, men nå strammer det fælt.. har vokst enormt den siste uka..

Har litt polstring fra før, så tror ikke magen blir synlig på en del uker ennå. Men føler at magen er øm lenger opp enn tidligere, så den er vel på vei.

jeg føler at kulen kom over natta! forrige lørdag merket både jeg og mannen det.
min mor og svigermor sier de ser det,og så driver de å tuller med at det er tvillinger :P
men tiden vil vise,heldigvis snart 2 mai og ul :))

Gubben min komenterte idag at det begynner å komme en liten bump. Morro! Selv om jeg selv føler at det er mest gammel slaskemage som jeg ikke bryr meg om å prøve å holde inne. Gleder meg masse til kul. Føler meg så fiin da.

Jeg er 11 uker på vei idag, og det vises på meg. Var tynn fra før, og fant ikke ut jeg var gravid før jeg var 2 mnd på vei. Merket før jeg fant det ut, at jeg hadde lagt på meg rundt magen. Søstra mi var likedann under sine 4 svangerskap. Da hun var 6 uker på vei, måtte hun handle nye bukser, og magen sluttet å vokse i 6. Mnd... Blir vel det samme til meg og tenker jeg ;)

Back
Topp