Mage??

Bringebær

Gift med forumet
Bare 5+3 i dag og syns jeg er så oppblåst! Ser vell ut som magen kommer tidlig denne gangen også :/ uff vil ikke at de skal se det på jobb før leenge etter uke 12! Jobber ikke akkurat i et kvinneyrke. Da jeg ventet nr to kom en av bhg tantene til eldstejenta hen og klappa meg på magen i uke 9!!!! Og spurte om det var noe på gang. Er ikke så stor så syns jo bare det eser litt og er litt oppblåst. Andre flergangsfødende som føler magen er på vei? Hva med dere som venter nr tre?

Bare oppblåst. Hadde egentlig tenkt å ta magebilde i går for å se om jeg kunne se forskjell.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg har kjøpt mamma bukse idag :P
Men mest fordi jeg ikke orker trange bukser når det er en spire i magen.
Magen er mye oppblåst, men satser på det er mange uker til noen ser noe ennå!
De andre gangene jeg har vært gravid kunne jeg ikke kjenne livmoren før jeg var 10 uker på vei, satser på det blir sånn denne gangen og :)

OPPBLÅST.COM

Ser ut som jeg er 6 mnd på vei:P

Oppblåst her også!! Veeldig gla i store gode strikke gensere for tiden :D

Oppblåst her også ja! Veldig spent på når det begynner å vises, men håper så inderlig magen holder seg flat til etter jul :)

Ikke noe mage her.. :) er fornøyd med det foreløbig ;)

føle meg oppblåst allerede..d gjorde eg ikje i mitt første svangerskap....rart kor fot ting sko sje denne gangen med murringer,kvlame,ømme bryster..oppblåst ja her e d full pakke fra dag 1... :-)

Ja!! Men er sikkert oppblåst, da... Er i uke 6 i dag. Føler at navlen er på vei ut også... :/ Når går evt. oppblåshet bort?

Føler meg ganske så oppblåst jeg også.. og styrer unna dongeribukser.. tilbake i tighs som sist da jeg var gravid ;) Sist ble jeg spurt i uke 8 om jeg var gravid.... jeg bare "hæ?", så sa hun: jeg ser jo det da!... menneh.. fleskemage og oppblåst tror jeg det heller var :-P

Føler meg også oppblåst....

jeg er faktisk ikke oppblåst :/ liker ikke det helt egentlig. har vært oppblåst med begge de andre

Her er det mye store klær om dagen :p De fleste som ser meg og vet om at jeg er gravid, sier at det må være 2 inni der, eller at jeg er lenger på vei enn anntatt, vi får se, snart ul ;)

Back
Topp