Mage

Adelina86

Andre møte med forumet
Kanskje noen har noen tanker? Jeg bærer på en liten spire med foreløpig termin 8 juli. Har fra før en født i 05 og en i 07. Jeg er slank av natur,og magen er tydelig større enn til vanlig, det er sånn at en ukjent kommenterte om jeg var gravid i dag.. Ikke bare oppblåst tror jeg, for det er likt hele døgnet. Var litt oppblåst med de to andre, men begynner å bli bekymret for at dette skal bi vanskelige skjule.. Og det er jo bare 5 uker enda, og terminen vet jeg stemmer :) Er det mulig at magen begynner å vokse så tidlig? Kosli med en liten spire, men hadde håpet at det kunne være en liten hemmelighet frem til jul hvertfall :)
 
Vet du, det lurer jeg også på.
Jeg har lagt på meg litt de siste åra akkurat rundt magen, men ikke ellers.
Er ikke så super stram i kroppen heller, men synes jeg ser ganske så ånormal ut jeg, har ikke vondt av å ha litt ekstra.Men den siste uka, er jeg så oppblåst, og jeg klarer ikke å holde den inne som jeg har gjort før.
Men ja som du også lurer på, er det mulig da??
Hihi.
Ille lett å være gravid heller gitt, alt en lurer på :P
 
Det er veldig mange flergangsgravide som sier magen kommer fortere med nr.2. Har lest en plass at man får mer blod der nede sånn at det gjør sikkert sitt til å fylle opp litt, i tillegg til at man blir mer oppblåst.

Men har egentlig ingen god forklaring på hvorfor det blir sånn. Kanskje kroppen bare er mer klar og er allerede litt "utvida" når man er gravid på nytt.

Men kjenner det her også. Magen er litt som en ballong, ihverfall når jeg har spist. Og det blir nok vanskelig å skjule det her også.
 
Jeg er gravis for tredje gang, har to barn fra før ppå 5 og 4 år. Jeg merker ikke så mye forskjell enda men er ca bare 4+2 så er jo veldig tidlig. Men jeg har hørtast man gjerne blir mer opplåst og magen kommer gjerne tidligere på flergsngs gravide...
jeg er veldig spent for min egen del, tenkte å prøve å skjule det lengst mulig men det spørs jo om går hvis magen begynner å poppe fram...
 
Back
Topp