Mage?

niandi

Betatt av forumet
 Hei!!
Første gang jeg er gravid og nå er jeg 6+1. synes allerede jeg begynner å få kul på magen, men er ikke det litt tidlig da? hvordan har dere andre det?

Er nok ikke kommet noen babymage allerede i uke 6 :) Livmoren pleier å kommer over skambeinet i ca uke 9-10 og da vil den presse tarmene oppover slik at det ser ut som om magen har begynt å komme :) Men rundt uke 20 pleier det som regel å se ut som en ordentlig babymage <3

Her kan du se bilder av min mage forrige svangerskap :) Jeg er den første som har lagt inn bilder :)

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2011/August-2011/Vare-bilder/Augustjentenes-magebilder/1319790T/?page=1

En får gjerne mer luft i magen/tarmen når en er gravid;) 

Jeg føle jeg har stoooor mage, sånn typ 5mnd på vei, men det er fordi jeg r oppblåst til tusen, ikke pga babyen..

jeg hadde mage tidligere forrige gang! da var jeg sånn du er nå!
men det er ikke pga babyen.. det er luft og oppblåsthet som en ikke får gjort noe med!

denne gangen er jeg ikke oppblåst.

Hihi.. husker med førstemann.. vi hadde jo fått vite at vi ikke kom til å få det til selv.. og var under utredning..

Jeg prøvde å gå ned i vekt og klarte det litt om litt, men sto foran speilet og sa til sambo: Ordrett: "Skjønner ingenting jeg, det hjelpe rikke å gå ned i vekt, for magen blir bare større!"

Og likevel forsto vi det ikke..
til vi var på ny kontroll og skulle få ny hormonkur.. UL viste at jeg var 6+6 på vei! Hahaha..

Ja, man føler magen fort blir stor, men er nok bare oppblåst.. Denne gangen syns jeg ikke jeg er oppblåst, men nå er det veldig tidlig for meg enda da.. :)

Hei :) Skjønner at den lille kulen på magen ikke er babyen som plutselig veier en halvkilo i uke 6, men at det kommer av at ting flytter på seg litt :) kan så lite om dette her, så begynte bare å lure på om jeg bare var blitt skikkelig kjukk eller om det bare var fantasien som spilte meg et puss:)greit å vite om flere har det på samme måte! fine bilder av en flott babymage du hadde lastet opp:) gleder meg til å vise frem en ordentlig babykul, nå om dagen er det bare å kle godt på seg og skjule magen siden ingen vet det enda :)

Back
Topp