MAGE!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Siden uke 10 har det vært vondt å gå med vanlige bukser. I uke 13 kjøpte jeg mammabukser, og de har jeg gått med siden :O Litt skjørt og tights også, men de vanlige buksene er no-go!
Nå er jeg over 16 uker, og magen er veldig tydelig. Mye tydeligere enn sist! Jeg ser ut som da jeg var 25 uker sist! Jeg har plenty av mage og flesk fra før, men den magen har jeg klart å holde inne i enkelte situasjoner i alle fall, men nå er den skikkelig hard og tydelig :)

Flere 2.gangs (eller fler) som har det på samme måte?

ja, har ganske stor mage synes jeg selv i hvertfall:) har brukt mamma bukser fra uke 12. Synes det er kjempefint med gravidmager, så koser meg med det som blir min siste gravidmage :)

Magen kom veldig tidlig her også, er 2.gangs og begynte med mammabukser i uke 13. Har bilder av magen fra første svangerskapet og jeg ligger litt foran denne gangen for å si det sånn :)

Har ikke begynt med mammabukser enda, men det er vel ikke lenge til jeg må fram med de! Sist gang tror jeg ikke jeg begynte med mammabukser før jeg var nærmere 5 måneder på vei.. Merker at magen kom mye fortere denne gangen, men det ser liksom ikke ut som babymage men heller oppblåst mage. Gleder meg til det blir litt mere babymage og mindre "flapp"! Magemusklene er vel ganske mye slappere enn sist gang..

Jeg har fått skikkelig mage! Ser ut som jeg er ihvertfall 5 måneder på vei! Og magen begynte å komme ganske tidlig, men nå ser jeg veldig gravid ut! Og syns det er HELT greit!! ;) Koser meg med å ha gravidmage. Slipper å tenke på å holde magen inne og få den til å se flatere ut enn den er hele tida.. Avslappende er det nå!! Bare å slippe ut magen, og slappe av! ;)

Å ja! Jeg har fått så himla mage i jula! På jobben var liksom dagens kommentar "Skal di magen din har poppet i jula". Får enda på meg vanlige bukser, gikk i det hele svangerskapet sist, men kjenner de strammer mer denne gangen.. En smuuule feitere over rumpe og fått bilringer.. :-P

Magen kom tidlig her også, men den var og er, fortsatt ganske oppblåst. Er ingen mage når jeg ligger, da synker den inn.

Men den er såpass stor at jeg ikke har sjans til å holde den inne lenger. Har gått i mammabukser i flere uker allerede, husker ikke når jeg starta med det.

Jeg har ikke stor mage, men den har tittet frem mye tidligere enn sist. Synes den har vokst ganske så mye den siste uken også. Blir spennende å se hvor stor den ender opp ;p

Kom tidligere med nr.2, ja :)

Magen kom ganske fort her.. og dette er mitt første barn.. Alle buksene mine ble alt for smått.. fikk de ikke på meg... rundt 10uke kunne jeg droppe olabuksene mine.. var ikke sjans.. og veldig ubehagelig å gå i trange bukser.. :( savner klærene mine veldig.. hehe... værste var at jeg måtte kjøpe kjempe undertøy som jeg ikke var vant med.. og ikke minst så må jeg kjøpe bukser som ser veldig store ut for meg.. meeen nei da.. kom hjem og prøvde buksa og passet perfekt. trodde jeg iallefall kunne ha litt å vokse i.. hehehe.. fra Small til Large har jeg gått opp! og jeg er 19uker i morgen! hva når jeg blir enda større ?? heheheh.. må le litt av meg selv når jeg skal shopper...

lilletitti skrev:
ja, har ganske stor mage synes jeg selv i hvertfall:) har brukt mamma bukser fra uke 12. Synes det er kjempefint med gravidmager, så koser meg med det som blir min siste gravidmage :)

Jeg er helt enig.. Siste grvidemagen på meg også, så jeg og tenker å nyte den.. :)

Cathrine1981 skrev:

lilletitti skrev:

Jeg er helt enig.. Siste grvidemagen på meg også, så jeg og tenker å nyte den.. :)

Jeg også :) Ikke begynt med gravidklær, men det blir veldig snart. Skal nyte den siden det mest sannsynlig er siste gang...

åhja! Fikk mage tidlig sist også, men ENDA tidligere denne gangen! Har flytta inn i gravidbukser for lengst, og tights/tunika! :)
Tror jeg er like stor nå som jeg var i uke 25 sist...

jeg har ikke begynt med mammabukser men prøver helst å unngå dongeribuksene! Såfall må jeg ha knappen oppe og lang singlett!  Magen kom mye fortere denne gang! 

Begynte smått å få mage i uke 10, men jeg bruker fremdeles samme bukser som før. Uniformsbuksen min må snart ta kvelden, da. Jeg får Rema 1000 selebukse :D

Jeg følte jeg hadde litt "gravid-mage" fra før av. Altså litt fast fett på magen som jeg liker å kalle det.

Nå er kjærlighetshåndtakene mye mindre og magen er blitt større(magen har tatt over håndtakene:P), den er liksom fast fra topp til tå på en måte. Skikkelig gravidmage. Jeg ble spurt om jeg var gravid før det var offisielt når jeg var 12 uker..... Det var spesielt, skal ganske mye til før man spør om slikt!

mosomt å ligge på ryggen, særlig før man har tisset. Da stikker det en skikkelig kul opp fra navel og ned.. og den er veldig hard...

Back
Topp