mage?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Er det mulig å ha mage når en bare er 10 eller 11 uker på vei? Legen kjenner livmoren min godt oppe i magen så den er visst komt opp av bekkenet.
Di siste dagene har jeg fått en liten kul som er vanskelig å skjule. Føles ikke ut som luft.. Var svært oppblåst tidligere nemlig..

Noen som fikk tidlig mage som førstegangs?

Jeg så forskjell på min mage i uke 9 =) Så det er fult mulig! =D Dette er min første

Jeg er vanligvis svært oppblåst, men når magen min har roet seg litt etter en hel dag med løping på toalettet, så går det an å se at magen begynner å komme. Jeg er 11+1, men man kunne se det bra allerede forrige uke.

Fikk mage kjempetidlig både sist, og nå...Rundt uke 7-8..Men har aldri hatt helt flat mage da, og til å begynne med var den vell mest mer oppblåst enn vanlig..Men var sånn at jeg la godt merke til det, og buksene strammet..Nå er jeg i uke 13, og har helt tydelig stoor mage..Som jeg fortsatt prøver å skjule litt med klærne, fordi den er jo så myk og synes bare jeg ser feit ut..Ikke sånn hard fin babymage enda altså....

Fikk mage kjempetidlig både sist, og nå...Rundt uke 7-8..Men har aldri hatt helt flat mage da, og til å begynne med var den vell mest mer oppblåst enn vanlig..Men var sånn at jeg la godt merke til det, og buksene strammet..Nå er jeg i uke 13, og har helt tydelig stoor mage..Som jeg fortsatt prøver å skjule litt med klærne, fordi den er jo så myk og synes bare jeg ser feit ut..Ikke sånn hard fin babymage enda altså....

Venninnen min fikk mage veldig tidlig og hun er førstegangsgravid. 
Det har jo mye med hvordan livmoren ligger. Noen har fremovervendt, noen bakovervendt og noen "rett" :)

Bare fett her enda
men det kommer nok tidsnok

Har egentlig ikke sett etter noe mage her siden jeg tenkte den ikke kom på ukesvis enda. Men i dag kommenterte noen venninner at det var ett dårlig klesvalg av meg dersom jeg prøvde å skjule graviditeten.. Å da jeg selv såg etter hadde di helt rett! Var luftig og stor de første ukene, men nå tror jeg den værste oppblåsheten er borte!

Godt å høre at det er mulig! At jeg ikke er blitt helt gal!

Er en tydelig mage her nå ja :) Begynte å se forskjell allerede rundt uke 10. Før det var jeg bare veldig oppblåst. Har større svai i ryggen enn normalt og har veldig kort overkropp, så kan være derfor den blir tydelig så tidlig? Tror ikke andre ser det enda da, de tror vel bare jeg har lagt på meg ;) 

magen vises her ja! den kom ikke spesielt tidlig da jeg var førstegangs, men nå som jeg venter nr 4 er magen stor og tydelig. Jeg prøver fortsatt å skjule den da... Må iallefall skjule en uke til, inntil jeg har vært på tidlig UL ;)

Selv har jeg lagt på meg sikkert 4 kg til nå, så føler meg mest oppblåst for øyeblikket, men av og til, når jeg har på meg en trang genser e.l, så føler jeg at magen har poppet litt frem. Men kanskje det bare er ønsketenking=)

Tja.... Eller, den er nok mest oppblåst. Kan ikke se antydning til kul over symfysen enda iallefall. 

Var hos legen for en uke siden, og da kunne han bare såvidt kjenne kanten på livmoren over symfysen. 

Så regner ikke med den har vokst supermasse på ei uke.. Men nå blør jeg bittelitt da, så får bare håpe at alt er bra og at det ikke er noen negativ grunn til at magen ikke har vokst...

Kjenner jeg er litt usikker nå gitt... Synes det virker som om de fleste flergangsgravide får mage tidlig... 

Fikk tidlig mage sist, og har fått tidlig mage nå:) Fikk spm i uke 11 om jeg var gravid:P

Såå koselig da! Vet om flere førstegangs som fikk tidlig mage :) Noen er bare laget slik.

Selv fikk jeg ikke mage før i uke 22 med min første, men denne gangen har den kommet snikende frem nå :)

Her har magen også kommet litt frem, fikk veldig tidlig mage med første også. Har ikke sagt noe til de jeg jobber sammen med, utenom sjefen og ei jeg er venninne med, så det blir spennende og se om det er noen som tør og spørre i dag, jeg har første dag på jobb etter tre uker sykemelding...

Jeg har ikke fått mage før jeg jeg har passert 20 uker med begge mine. Blir spennende å se når han kommer denne gang.

Sist så fikk jeg mage tidlig, nå er det bare fett....

Back
Topp