Mage?

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Er det flere som begynner å få mage alt?
Er skikkelig oppblåst. Fikk mage veldig tidlig sist.

Mage ja,  men vil heller si veldig oppblåst. Jeg går på medisiner som også gjør magen oppblåst, å må ta di t.o.m svangerskapsuke 10.

Har fått litt mage, men det er bare luft, er skikkelig oppblåst. Er nok litt for tidlig å få babymage ennå.

Heihoppsopp skrev:
Ganske oppblåst ja!:)

Sign!
Gleder meg til jeg får skikkelig gravid mage :P

snart-tobarnsmor skrev:

Heihoppsopp skrev:
Ganske oppblåst ja!:)

Sign!
Gleder meg til jeg får skikkelig gravid mage :P

Er veldig oppblåst.
Og kvalmen gjør at jeg ikke klarer å ha på meg stramme klær, så har funnet fram gode gamle gravidbuksen min. Så da ser jeg ekstra gravid ut.. MEN gjemmer den under posette klær... 
Uten klær er det ikke noe gravidmage, men med klær blir den mer tydelig... 

Jeg har mage etter forrige graviditet... Hehe. Gleder meg til å være skikkelig gravid igjen, med stor fin mage :D

Nå har jo eg litt mage fra før av da! Så har ikkje merka noe enda.. Magen kom ikkje før rundt den ordinære ultralyden sist.. Men trur magen kjem mykje fortare denne gangen!

Henger meg på her.. Har mage jeg også, men det er nok bare luft og .. ja.. treg tarm :) Spiste "en dæsj" linfrø til kvelds hele forrige uke, men "skulket unna" i helga, og resultatet er trommeskinnmage, veldig luftige tendenser og ikke vært på bommelombesøk siden lørdags kveld. Så nå får linfrøene være mine gode venner hver kveld framover, for jammen om jeg orker gå rundt å være så "bombe" som jeg er nå ;) Har normalt veldig "fin" magefunksjon, hvor klokka nesten kan stilles etter når jeg må på do.. men ikke nå, nei.. ;)
(men man skal vel strengt tatt ikke klage når tingene kan fikses med noe så enkelt som svisker eller linfrø, og resultatet etter hvert forhåpentligvis blir så bra som jeg ønsker <3)

for mye polstring til å se noe som helst..men jeg kjenner at jeg er veldig oppblåst da !

men babymagen kommer ikke så tidlig uansett !

Jeg ser at jeg har lagt på meg bittelitt på magen den siste måneden, ikke oppblåst men fett antagelig, fordi jeg ikke orker å gjøre stort  
de sier vel at magen kommer fortere med nr 2, men det får da være grenser..

jeg får ikke så fort mage pga jeg har så romslig bekken at spiren legger seg godt bak. når jeg fødte sist så det ut som jeg var 5-6 mnd på vei.

Back
Topp