Mage

sif

Elsker forumet
heisann!
er 12 uker på vei i morgen...yeahhh. men har ikke fått noe antydning til mage enda. venter og venter. er litt hard når jeg kjenner nederst i magen, men kan ikke se noe. noen som fikk mage sent?

Hei.

Jeg har fått synlig mage, men venter 2.
Første gang tror eg ikkje magen viste før 4-5 mnd.
Vi er alle forskjellige, så magen kommer nok[:)]

Jeg er også 12 uker på vei nå! Jippi!!!
Jeg venter nå nummer 2 og har fått litt mage. Jeg er egentlig veldig tynn og nå har jeg gått opp to buksestørrelse. Folk har begynt å kommentere magen

ORIGINAL: sif

heisann!
er 12 uker på vei i morgen...yeahhh. men har ikke fått noe antydning til mage enda. venter og venter. er litt hard når jeg kjenner nederst i magen, men kan ikke se noe. noen som fikk mage sent?

Hei.. Jeg sniker meg inn fra august.. for å fortelle at jeg har ikke mage enda jeg heller.. er 20 uker imorgen.. Jeg lurer på hvor den blir av, men den dukker vel tidsnok opp... Har gått NED en buksestørrelse, så jeg skjønner ingenting.. Den harde kulen nederst på magen har vært der hos meg også, siden ca uke 12.. [:)]
Men babyen er der, og jeg kjenner virkelig at den er aktiv.. Så du må bare smøre deg med tålmodighet, magen kommer snart! [:D]

Jeg fikk mage veldig tidlig jeg. -men det gjorde moren min da hun ventet meg også...
Nå er jeg 14 1/2 uke på vei og magen strutter. Hadde ikke kunnet skjule dette nå nei [;)]

Min mage og er stor, men det er som du sier ophelia, er du liten og kort i ryggen syner det mye fortere [:D] Min ble ganske stor tidlig, men da igjen så hadde mor å mormor det akkurat likt [8D](vi er ikke så veldig store i min familie [8D] Ingen av oss som er høgere enn 165  [8D][:)] å jeg er den minste av oss med mine 157 over bakken [8D]

jeg har hatt mage fra dag en, og er forholdsvis ganske slank sånn sett.
trodde det ville være to inni der, men etter UL så var det bare en! JIPPI!
men selv så begynte jeg med mammabukser i uke 8. hos meg så ligger babyen så langt nede at det er skikkelig ubehagelig å ha noe stramt rundt der, og da er det faktisk mye bedre å ha bukser som er høye! og mammabukser er geniale da! men den siste måneden så har magen liksom blitt litt mindre eller så har den stoppet å vokse! :)
men til dere som ikke har fått mage enda, trøst dere med at magen den kommer!

Back
Topp