mage

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jeg er ni uker på vei... har en liten mage..... flere her som har fått det så tidlig??
 
jeg trodde jeg hadde fått men så gikk den ned igjen...[:D]

det taler vel for seg selv.hvordan jeg hadde det i den perioden...huff godt det har roet seg.[:D]
 
oki..hehe... jeg er ikke dårlig i magen el noe... mamma fikk mage fort også... veit ikke om det har noe å si menemen
 
nei jeg har heller ikke vert dårlig men det har brummla å styrt på.[:D]ikke vant til slik luft i magen...men men det følger jo med![:)]

ja det kan godt hende at du får fort mage når din mor fikk det...om dere er like da.

min mor og jeg er helt ulike i kroppen ,jeg er lang å hun er kort osv så jeg blir nok ikke lik henne.[8|]
 
Hei! Jeg er bare 7 uker på vei og det er alt to olabukser jeg ikke får på meg.. Syns det er litt tidlig at klærne skal begynne å bli for trange alt nå,men...
 
Hei. Har ikke lagt på meg noen kg enda, men er så kvalm at jeg nesten ikke orker å ha på meg bukser som strammer litt. Føler meg helt oppblåst. Gleder meg til kvalmen går over. Håper det nærmer seg.... Hva hjelper når dere er kvalme ? Jeg småspiser hele dagen, minst hver 2,5 time. Ellers kan jeg bare glemme å gå på jobb. Trett når jeg kommer hjem til barnet jeg har fra før. Glad jeg ikke er alene ihvertfall. Godt når pappaen kan ta seg litt av ham.
 
heisann [:D]
Har ikke fått mage ennå..har heller gått ned 1,5 kg og magen er nesten rett...for første gang på 3 år!! Men det varer vel ikke så lenge tenker jeg [:D]
 
Jeg trodde oxo at magen hadde vokst bittelittegrann, men det må evt bare ha vært luft..? merker jo uansett at jeg ikke kan trekke inn magen like lett som før da [;)] oxo er jeg veldig flink til å spise opp maten min for tia, så hvis magen vokser er det vel ikke bare fordi det er non inni der [&:].. blitt sløvere med trening oxo.. gleder meg kjempemassemye til magen synes!
Merker at klærne har bitt litt trangere generelt, både oppe og nede... men jeg nekter å bli en dass som kun ikler meg den samme slitte grilldressen hver dag hehe..
 
det sies at magen kommer fortere for flergangsfødende enn for førstegangsførdende..
stemmer det har jeg blitt fortalt.Og jeg var større i mitt andre svangerskap enn første.Jeg kom bare til 22+1 begge gangene,men til da 5 kg i mitt første,og 15 kg i mitt andre...litt forskjell[;)]
 
Back
Topp