mage?

cbaarnes

Andre møte med forumet
hei
jeg er straks 6 uker på vei, men har allerede begynt å få trange bukser. er dette pga oppblåst mage? er vell ikke mulig at magen begynner å komme alt med tanke på at baby er veldig veldig veldig liten enn? har hørt at man får fort mage med andremann, men ikke så fort vell.

Jeg er så full av luft at jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei på kvelden.. hjelpes...
Kanskje det er to der inne??? Får fortere mage da, det er vel vanlig at man kan få fortere mage med andre mann, men tror det er veldig forskjellig fra person til person. Så kan være bare at man er oppblåst og fordi fordøyelsen går saktere.

"Din graviditetsuke: 6
Fosterets alder: 4 uker

I overgangen fra 5 til 6 graviditetsuke begynner hjertet til fosteret å slå med et kammer. Det slår først uregelmessig med lange pauser, for så å øke til ca. 175 slag i minuttet i 9. svangerskapsuke, for deretter å avta til rundt 130 - 160 slag i minuttet, noe som er vanlig for et nyfødt barn.

Celler og vev gjør at ansikt, øyne og øre kan antydes. Fordøyelses-systemet dannes. Munnen og øyeanlegg bygges. Oppbygning av organer begynner for alvor. Håndledd og fingre utvikles. Testikler eller eggledere dannes.

[:)] Du begynner kanskje å merke at buksene begynner å stramme bittelitt, selv om magen ikke er særlig tydelig ennå. Hormonene progestron og østrogen herjer med kroppen din nå. Du har merker kanskje at du er mye trett og har behov for ekstra søvn. Kanskje du har litt forstoppelse også? "

bare fant dette[;)] så er nok normalt dette også[;)] merker det selv[;)]

ja, er nok bare oppblåst. har tenkt på muligheten for 2 men men vi får se. begynte tidlig med mamma bukser forrige gang også, pga kvalmen. jeg orker ikke ha klær som presser på magen. blir en lang periode med mamma bukser men men. noe godt som kommer ut av dette.

jeg er også veldig oppblåst, så jeg har fått ordentlig gravidmage, hihi[:D]

var ikke sånn med førstemann, da syntes det ikke før etter den ordinære ul`en[:)]

Er helt normalt, og "verre" skal det bli[8D]

Jeg er da ennå litt "plaskete" etter forrige graviditet, og merker ingenting enda[8D]

Huffamei, sånn er jeg å. Syns det er fryktelig flaut. Det er jo ingen bortsett fra de nærmeste som vet om at jeg er gravid, så når jeg møter andre bekjente i byen så tror de jeg har lagt på meg no grusomt vil jeg tro [;)]

Jeg tror jeg også har fått litt mage, men er muligens pga. jeg har hatt så dårlig appetitt på sunn mat [X(]

jeg har også fått ein kjempestor mage.. buksene er byttet ut allerede og folk kan se at jeg er gravid... er bare 5 uker på vei(med nr 2) så på mandag 1 dag etter ferien får jeg sikkert noen spørsmål om eg er gravid...
Men om noen av dere har fått vann i kroppen? jeg er begynt å bli hovne bein .. men håper det er varmen sm gjør det

ORIGINAL: Julia09

Er helt normalt, og "verre" skal det bli[8D]

Jeg er da ennå litt "plaskete" etter forrige graviditet, og merker ingenting enda[8D]

Jeg også er skikkelig oppblåst det ser ut som man er flere måneder på vei, jeg synes alle dongeribuksene strammer det er skikkelig ubehagelig det er kun joggebukser som er godt å gå i. Det er tidlig nok å begynne med mammabukser men hvis det fortsetter slik så har jeg vel ikke så mye valg

Back
Topp