mage

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
når begynte dere og se en liten mage???
 
det lurer jeg også på.. men jeg vil tru det er litt individuelt! [:)]
 
litt rart å se hvor utrolig forskjelige vi er.[:)]
 
Får ikke på meg olabuksene mine lenger som passet for 3 uker siden.. Hmmm. Trodde ikke man merket det på klærne så tidlig. [:)]
 
Magen min kom tidlig, var ganske oppblåst i starten. Men rundt uke 14 tenker jeg, da kom babymagen. Og etter ul så sa det pang, nå er den stoooor[:)]
 
magen min kom ganske seint den...ikke før i uke 22 merket jeg at oiiii nå begynner det å skje ting her[:)] nå vokser den ganske har ikke noe kjempestor mage enda...men den kommer nok strax dn[8D][;)]
 
Veldig mange lekre strekkmerkebilder der du...urettferdig at bare noen får.Magen min så ut som det bildet fra "30w pregnant" som ligger inne der i forrige svangerskap.Glad for at de ble lysere,men magen min er helt forferdelig nå synes jeg-ikke noe morro....går utover selvtilliten ja,håper jeg blir så ille nå at jeg får dekka operasjon(får jeg tatt av 10 kg etter fødsel så henger nok magen godt siden den er så strekt...haha)
 
Magen min begynte å vokse i uke 12.. men nå vokser den med en voldsom fart:)
 
Hei!

Hadde faktisk tenkt å spør om det samme idag ... om magestr... for legen min sier at bebien vokser bare i lengden ennå så jeg trenger ikke få noe mage ennå (men jeg ser jo at du har fått det la han til [:@] ) - men jeg synest magen min begynner å bli stor jeg! Er i uke 24, blir uke 25 på mandag ... men det er nok veldig forskjellig ja ... har bare lagt på meg 1,5 kg da men har nok kilo fra før!!!
Når jeg begyte å se en liten mage? Det er noen uker siden nå i alle fall ... 17? 18?

Ha en fin lørdagskveld :)
 
fikk mage da jeg var 5 og en halv mnd på vei.. inntill da brukte jeg mine egne bukser.. så spratt den bare ut liksom[8|]
i mitt forrige svangerskap så kom den da jeg var 2 mnd på vei, da fant jeg ut at jeg var gravid, og utviklet vel en liten stoltmage som de kaller det.[:D]
 
Jeg fikk mage da jeg var 3 mnd på vei, så jeg har fått litt mage nå, mange som tror at jeg er lengre på vei enn det jeg er.. men men, koser meg med magen min jeg da [:D]
 
fikk mage etter uke 20.da sa det pang!!! intil da så følte jeg bare at jeg så litt småslapp ut i mageregionen[8|].nå er jeg stolt av bollemagen min og det er samboeren min også!!
 
Jeg er i uke 9, og magen eser ut. Kan bare glemme de gamle buksene mine. Nå er det stretch som gjelder. Men det har nok stor betydning at dette er det tredje svangerskapet mitt.[:)]
 
hadde mage etter 2 mnd men det er jo med 2 mann.
første gangen fikk jeg en liten mage når jeg var 4 mnd på veg, det var bare jeg som så det
 
Hmm.. Jeg husker bare t jeg fikk den kjempe kjempe tidlig! Men jeg husker ikke når..
 
Back
Topp