mage uke 9+4

bibbi

Blir kjent med forumet
jeg er i dag 9+4.. har alltid vært slank. jeg er førstegangsfødende og den flate magen min har fått en tydelig bul allerede. er det noen andre eller har jeg femlinger i magen?? :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hm var ganske tidlig da. Sikker på det ikke bare er luft? :)

Magen blir ganske oppblåst i begynnelsen :) livmoren er ikke større enn en liten klementin.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått mage :-) Livmoren min er nå en stor appelsin. Det er ikke bare baby i magen, men tarmer, blære m.m som blir dyttet ut ;-) Hvis du ser på barnets vekst i magen uke for uke "den animerte bilde visningen" så ser du tydelig at magen allerde synes :-) Kos deg med den lille magen ! :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

er ihvertfall luft som ikke kommer ut :p håper det er jeg som er oppblåst.. vil ikke ha gedigen mage om noen måneder :p men er jo litt koselig å se magen bule... ;-)

De aller fleste er oppblåste i begynnelsen, så går det ned igjen.. Har gjort det med meg både første gangen og nå

Er nok luft og væske. Livmoren er ikke kommet opp enda :) Men morsomt å se at man får litt mage og at buksene kanskje strammer likevel ^^

Det jeg erfarer er at hos noen viser det tidligere hos andre. Med nummer 2 ble livmoren i uke 9 målt tilsvarende 13/14uker. Og jeg har en kort overkropp som gjør at det skal ikke mye til før ting presses utover. Så jo, jeg tror fint babymagen din har begynt å vise :) vi har jo alle forskjellige kropper :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

jeg er veldig lang i overkroppen og har ikke vært gravid før..så trodde den ville vises sent :-)

Hos meg vises ingenting, men jeg har noen kilo for mye og stor mage.
Jeg er egentlig glad for at det ikke vises så tidlig.,
Første gang kom magen litt til syne i uke 16 :)

Har ikke fått gravidmage, men den føles litt større jevnt over.. er vel dette med at livmoren tar plass og dytter tarmer osv :) Samboeren min kommenterte det men er ingen kul

Føler meg generelt sett bare litt tjukkere (er uke 10+4). Har en liten kul på magen fra før (alltid hatt det), men synes den er lengre ut enn før ;)

Jeg har en liten kul om morgenen, og en stor kul om ettermiddagen - altså veldig mye luft osv. Om ettermiddagen ser jeg faktisk ut som om jeg er 4-5 mnd på vei, men jeg er veldig slank fra før og dette er tredjemann, så er gjerne naturlig at det vises tidlig nå.

Føler meg generelt sett bare litt tjukkere (er uke 10+4). Har en liten kul på magen fra før (alltid hatt det), men synes den er lengre ut enn før ;)
Jeg har akkurat det samme som deg, så sliter litt med å skjule det på jobben, men ingen som har spurt enda ;) Er idag 11+2 :)

Jeg har akkurat det samme som deg, så sliter litt med å skjule det på jobben, men ingen som har spurt enda ;) Er idag 11+2 :)
:) ja, har ikke veldig mange posete gensere som egner seg på jobb, så føler noen må begynne å lure. .:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I følge bvappen vokser lovmoren over kanten i dag og da får man gjerne litt mage står det. Lite slikt å skimte her enda hvertfall.. Jaja kommer vel tidsnok

Sent from my iPhone using BV Forum

Går fint ann å skjule det ennå her :) Er selv høy og slank, dog tredjegangsfødende så trodde jeg skulle stresse med å skjule den. Ingen av de nærmeste som har kommentert selv om jeg mistenker at mamma har en anelse pga den elendige formen min.

Back
Topp