Mage ubehag!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Jeg får sånne sammentrekninger i magen hele tiden.. Ikke vondt , men innmari ubehagelig. Er dette normalt? Reiser til England i helgen, så kjenner jeg blir litt stressa for om jeg bør sjekke det før jeg drar. Eller om det bare er sånn det er? Kan ikke huske at jeg var slik forrige gang.. ;/

26+2

Høres ut som kynnere, har de jeg også. Er utrolig ubehagelig, men ikke noe farlig :) har lest at ikke alle førstegangsfødende legger merke til de, men at sjangsen er stor viss man er flergangafødende

♧ Sendt fra app'en ♧

Henger meg på hva de andre har skrevet:)Merka det heller ikke med første mann, men nå har jeg masse kynnere:(

Jeg sliter med masse kynnere:( tilog med blitt lagt inn på sykehuset pga det! Kynnere er ubehagelig! Jeg får det veldig ofte hvis jeg løfter noe litt tungt ! Og hvis jeg bøyer meg dypt ned! Så lenge de ikke gjør vondt og du ikke kjenner nedpress er det ( desverre) ikke noe man kan gjøre! Jeg reiser til ny den 14 ! Man må bare ta seg litt bedre tid og lytte til kroppen sin:)

Noen nedpress kjenner jeg innimellom. Men ikke hele tia :/ men blør ikke da..

Er nok bare kynnere, men kan jo være greit å ta en kjapp tlf til legen å høre om han/hun kan se til deg før du drar. :-)

Sikkert kynnere, slit med d samme husk alle papirer og mappa di i veska når ducrriser og en attest fra legen på hvor langt du e kommet så det ikke blir probl på flyet om du er stor i magen

Oi. Drar til London selv i helga! :D men legen min sa at kynnere er vanlig. Bare huske å stoppe opp litt og hvile. :)

Er det liksom disse "Krampene" som er kynnere? Minner meg mest om litt knip som holder også slipper. Er det kynnere :p? Vanskelig å forstå med så mye forskjellig beskrivelser :p
Det er ihvertfall slik jeg har forstått det ;) pluss at jeg får "hard" mage da pga musklene eller hva det er som spenner seg ;)

Back
Topp