Mage til besvær :(

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Er så frustrert og litt oppgitt over alle kommentarene om magen. Den er UMULIG å skjule nå 11+4.. Hadde et lite øyeblikk uten storkvalme i går og gikk bananas i preggis avd på H&M, med den filosofien at hvis man ikke kan skjule den så kan jeg i allefall kle den fint! I dag da vi hentet sønnen vår i bursdag så haglet kommentarer som
- HÆ!? Desember???? Såpass!!!
- Åj! Det var jammen tidlig å få mage! Får håpe for din del at det stabiliserer seg snart.
- Ja, på denne tiden er man vel bare oppblåst og ser småfeit ut.
- Er du sikker på at det ikke er mange inni der?
- Seriøst? Jøye meg, trodde kanskje du hadde termin til høsten eller noe!

Bah... :( Mulig jeg bare overreagerer, men.. Kjenner at det stikker litt! Flere i samme båt som meg?

Ja! Var hos mamma i dag.. Har ikke sett hun på et par uker.. Og hun sa: oj.. Du var jo skikkelig gravid.. Har du lagt på deg så masse allerede?? Nå må du passe deg for å ikke legge på deg mer! Jeg bare: hallo? Jeg har ikke lagt på meg noe særlig.. Har fått litt mage ja.. Er 13+2 i dag, og 3. barn, så klart magen viser litt... Blei irritert på hun.. Snakk om å slenge ut negative kommentarer..

Ja! Var hos mamma i dag.. Har ikke sett hun på et par uker.. Og hun sa: oj.. Du var jo skikkelig gravid.. Har du lagt på deg så masse allerede?? Nå må du passe deg for å ikke legge på deg mer! Jeg bare: hallo? Jeg har ikke lagt på meg noe særlig.. Har fått litt mage ja.. Er 13+2 i dag, og 3. barn, så klart magen viser litt... Blei irritert på hun.. Snakk om å slenge ut negative kommentarer..

Huff, ja det er så unødvendig! Er jo ikke akkurat sånn at vi kan kontrollere det heller da.. Jeg orker bare ikke tanken på å holde magen inne bare for at andre har en formening om hvor stor den skal være! Sukk altså...

Kan bli sprø av ho av og til :) er ikke først gangen hun slenger ut sånne negative kommentarer..

Samme her. Jeg har også fått veldig synlig mage tidlig denne gangen. Prøver bare å ignorere folk, men ikke alltid like lett.

Ååå så godt å høre at vi er flere!! Tenker å legge ut magebilde på magebildetråden senere, ser det er flere som har mage nå. Føles litt bedre å se andre vokse også

Ååå så godt å høre at vi er flere!! Tenker å legge ut magebilde på magebildetråden senere, ser det er flere som har mage nå. Føles litt bedre å se andre vokse også
Hva heter den tråden? Søkte "magebilde" her på Desember 2016, men fikk ingen treff. Heter den noe annet eller ligger den på et annet forum kanskje?

Jeg føler meg også ganske stor og oppblåst, men er kun 10+5, og dette er første, så kan ikke skjønne å forstå at det skal være knøttet alene!
Har ikke vært noe flink å trene etter påske, og vært sykemeldt 4uker pga vond rygg, så tror det bidrar ganske så mye... Var å kjøpte meg noen vide topper for 1,5 uke siden, og kjøpte gravidbukse på torsdag. Håper egentlig at jeg kan vente med å bruke den til vi har kommet til 12+0 slik at jeg kan svare ja om noen spør :)

Jeg er førstegangs og har problemer med magen som stikker ut. Har ikke gått opp så mye i vekt, men magen har endret form. Er bare 10+3 så det er ikke noe gøy. Men har vært igjennom prøverør med masse hormoner og har egentlig følt meg oppblåst siden. Det er jo ikke baby som lager kul bare oppblåst og hormonmage, men den er der like forbannet.

Synes folk skal være veldig forsiktig når de kommenterer på størrelse. Det burde være innlysende...

Hva heter den tråden? Søkte "magebilde" her på Desember 2016, men fikk ingen treff. Heter den noe annet eller ligger den på et annet forum kanskje?

Jeg føler meg også ganske stor og oppblåst, men er kun 10+5, og dette er første, så kan ikke skjønne å forstå at det skal være knøttet alene!
Har ikke vært noe flink å trene etter påske, og vært sykemeldt 4uker pga vond rygg, så tror det bidrar ganske så mye... Var å kjøpte meg noen vide topper for 1,5 uke siden, og kjøpte gravidbukse på torsdag. Håper egentlig at jeg kan vente med å bruke den til vi har kommet til 12+0 slik at jeg kan svare ja om noen spør :)

Nå ligger den øverst i feeden Desember 2016. Magebilder heter den. :) Jeg har ikke sjans å holde min inne hvertfall.. Det gjør bare vondt...

Stooor mage her å. Umulig å skjule:/

Veldig oppblåst her også, har hatt noen kilo for mye fra før, men nå stikker den veldig ut og er umulig å skjule... blir ikke akkurat mindre synelig heller nå som jeg har måtte gå over til gravidebukse... da velter den jo bare ut x) var en som sa at jeg var stor til å være så langt på vei, da sa jeg bare at jeg jo hadde noen kilo for mye fra før men at den har blåst seg mye opp :p vil ikke ha noen spekulasjoner om det er to eller tre eller fire der inne x)

Heldigvis ingen andre som har sagt at jeg ser stooor ut, selv om jeg føler selv at jeg er det... ikke koselig å høre det fra andre :p

Nå ligger den øverst i feeden Desember 2016. Magebilder heter den. :) Jeg har ikke sjans å holde min inne hvertfall.. Det gjør bare vondt...
Tusen takk! Så fin mage du har!!!
Jeg har trodd at knøttet mitt kanskje er 1/5 av den store magen min og at resten er fordelt på manglende trim og luft. Etter å ha sett bildene i tråden tror jeg knøttet skal få mer av æren <3
Takk for at du lyste opp dagen min!

Tusen takk! Så fin mage du har!!!
Jeg har trodd at knøttet mitt kanskje er 1/5 av den store magen min og at resten er fordelt på manglende trim og luft. Etter å ha sett bildene i tråden tror jeg knøttet skal få mer av æren <3
Takk for at du lyste opp dagen min!

Ååå så koselig da!! Og tusen takk ❤️ Syns også magebildetråden er skikkelig flott, følte meg mer "normal" da. Vi får prøve å være mer stolt av magen fremover, og ikke la andre definere hvordan den skal se ut :)

Samme her. Har ikke hatt så mye mage såpass tidlig med noen av de andre. Må rett å slett planlegge hva jeg skal ha på meg og må bruke hårstrikk for å få igjenn knappen på dongeribuksene. Er ubehagelig da og. Har ikke fortalt noen om graviditeten enngang og vill ikke gjøre det før vi har vært i oul i midten av juli. Men det "VERSTE" av alt er att brudekjolen som henger klar og som er perfekt innsydd til min normale figur allerede er alt for trang!!!:smiley-angelic006:smiley-angry017:laughing001

Svigermor da jeg var mellom ni og ti uker: Å, herregud!! Ja der inne er det hvertfall to! Du blir nok minst like svær denna gangen som sist!

(Mens hun klapper meg på magen)

Alle er sikre på at vi får tvillinger, siden vi er "riktig" ledd. Mye tvillinger på både min og mannens side.

Langt på vei du da? Vi må være stolte av magene våre! Det gror faktisk mennesker inni der! ❤️
Er 10+5 uker :) ja, folk får bare tro hva de vil... er jo ikke vits i å skjule det uansett. Jeg har mistet flere ganger der jeg har blitt sykemeldt i etterkant og da får jo folk som regel vite det uansett.

Back
Topp