mage tema

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heihei.. kan ikke alle legge inn bilde av den struttende magen sin da?? så gøy og se[:D][:D]

Åååå du har jo fiiin mage du! [:D] Min er bare feilproporsjonert den... Altså større OVER "gravidmagen" liksom... [&:]

Oi Lisa, så stor og fin mage du har fått! Min er ikke så stor.... Skal se om jeg får tatt bilde....Men det vises sikkert ikke at jeg er gravid......[>:]

Jeg har ingen fin mage å ta bilde av [:(] Ikke har jeg digitalkamera heller [:(] sutre, sutre...

Helluen jenter! Har ikke vært så aktiv her inne på juli klubben jeg siden jeg trodde først det var august klubben jeg hørte til...
Tok ett lite bilde her om dagen...litt av en mage gitt! Tror jeg ligger litt over snittet...men det er det nok andre grunner for..hehe
ultralyd neste onsdag..gleder oss masse!
Klems

heldige dokker e som har meger som ser gravide ud.. eg føle min bare ser tjukk ut ;-(
Og eg ska stå brud om 1 uke og 4 dager... hadde vært kjekt hvis an blei harde te den tid....

Ok..her er min mage.... Den er ikke så veldig mye større enn vanlig, men litt babymage må det da være.... [8|]

Ps...er 17+2 på bildet...... Ikke den slankeste magen som finnes, men....[8D]

Her er min mage, tatt i går 15+0

nå blir jeg misunnelig her...Er 16 +1 og har ikke fått antydning til mage. Har gått ned 3 kg og i det hele tatt.

Håper magen kommer snart. Selv om den ikke er kommet, er buksene mine likevel ekkel å ha på, kan ikke fordra å ha de trangt inntil meg så jeg går med knappen åpen. Hehe. Vil ikke kjøpe nye før magen kommer altså[:)]

Riktig fine mager har dere. *sukk* littegrann misunnelig eller?hehe[:(]

Back
Topp