Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tror det er veldig individuelt. Er i uke 18 og har nesten ingen mage nå, med forrige var jeg så oppblåst at jeg fikk mage tidlig. Niesen min har konfirmasjon i om 3 uker etter det kan magen vokse
Snart 17 uker her og nesten ingen mage, med mindre jeg er oppblåst eller har spist/drukket så buler det liksom litt mer enn før. Det er første da. Litt stresset over det, men hører en del si det er normalt også. Blir fint å se litt mer bevis etter hvert!
Heeelt vanlig! Jeg hadde heller nesten ingen mage så tidlig med første (eller andre, som var mange år senere), men nå, med to tette hadde jeg mage omtrent fra uke 12 og mage som vanskelig kan skjules nå i uke 17
18 uker i dag. Har begynt å få kommentarer på at folk ser at det begynner å komme fram en liten mage Klarer enda å skjule den om jeg vil, så er ikke diger enda
Uke 17 nå i helgen, og livmoren er midt imellom skambenet og navlen. Jeg har ingen babymage enda. Kun luft og fett .. Ser bare feit ut enda. Er Nr 2.
Med førstemann fikk jeg heller ingen synlig mage før etter uke 20.
Jeg begynte å få spørsmål om jeg var gravid i uke 16. Litt usikker på hvor lenge folk (som jeg ikke hadde fortalt det til selv) har fundert over magen min før de spurte. Synes selv jeg hadde ganske synlig mage i uke 14 i hvertfall.