Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herForrige gang hadde jeg synlig kul fra uke 10, men var så oppblåst fra uke 6 at det var egentlig synlig fra da av Blir vel likt denne gangen
Uff, det er min skrekk så tidlig ogsåSamme her
Buksene passa ikkje fra veke 9 forrige gang
Eg var sjukemeldt til veke 11 sist og gjekk rett over i heimekontor (midt i verste koronatid), så var ingen fare for at nokon såg megUff, det er min skrekk så tidlig også
Tenker vi skal gå gravide en fin tid en kan gå med lite klær, så håper det løser seg frem til tidlig vår
Nei, min første gang syns ikke før etter jeg var på UL omtrent. Tok veldig lang tid.Var dette selv om det var første gang dere var gravide?
OK, jeg er ikke høy og ikke særlig slank Så det blir spennende å seNei, min første gang syns ikke før etter jeg var på UL omtrent. Tok veldig lang tid.
Jeg er relativt høy (sånn passe) og slank.
Ja, spennende å følge prosessenOK, jeg er ikke høy og ikke særlig slank Så det blir spennende å se
Hos kom den fort den eine gongen Meeen trur nok eg kan skylde mest på forstoppelseVar dette selv om det var første gang dere var gravide?
Var dette selv om det var første gang dere var gravide?
Jeg er fryktelig oppblåst og lurer på om det er vanlig at det varer til det glir over i babykul eller om det pleier å gi seg før? Sliter allerede med å skjule den oppblåste magen, og hadde vært litt flaut om noen hadde spurt om jeg var gravid og hvor langt på vei... ehm 4-5 uker Hadde aldri svart på spørsmålet nå, men dere skjønner greia