mage størrelse

enoT

Betatt av forumet
Jeg har akkurat funnet ut av jeg er gravid med nr 2‍♀️ er det vanlig at magen kommer tidligere enn med nr 1? når tid begynte magen å vise på deg?

På meg kom magen tidlig med nummer 1, så er spent nå. Den kom hos meg i uke 10 den gang. men nå er jeg veldig(!!) lita, og der det står at man skal kjenne mage fra 8-10 cm fra navelen i uke 12 tror jeg, der har jeg ikke 8-10 cm å kjenne på, haha.

Forrige gang hadde jeg synlig kul fra uke 10, men var så oppblåst fra uke 6 at det var egentlig synlig fra da av:oops: Blir vel likt denne gangen:confused:

Forrige gang hadde jeg synlig kul fra uke 10, men var så oppblåst fra uke 6 at det var egentlig synlig fra da av:oops: Blir vel likt denne gangen:confused:
Samme her:wideyed:
Buksene passa ikkje fra veke 9 forrige gang:facepalm:

Uff, det er min skrekk så tidlig også :hilarious::hilarious:
Tenker vi skal gå gravide en fin tid en kan gå med lite klær, så håper det løser seg frem til tidlig vår :rolleyes:
Eg var sjukemeldt til veke 11 sist og gjekk rett over i heimekontor (midt i verste koronatid), så var ingen fare for at nokon såg meg:D

Bedre med mage på sommartid ser eg for meg ja:rolleyes:

OK, jeg er ikke høy og ikke særlig slank :hilarious: Så det blir spennende å se :happy:
Ja, spennende å følge prosessen :)
Å alt er så ulikt hver gang. Jeg har gått opp masse begge gangene, kroppen min har tatt til seg alt av næring uansett hvor aktiv jeg har vært. Så er det gått tilbake. spent nå når jeg ikke er like skrapa, mer normalvektig nå tror jeg :)

Magen har kommet raskere frem for hver graviditet :cat:

Jeg er fryktelig oppblåst og lurer på om det er vanlig at det varer til det glir over i babykul eller om det pleier å gi seg før? Sliter allerede med å skjule den oppblåste magen, og hadde vært litt flaut om noen hadde spurt om jeg var gravid og hvor langt på vei... ehm 4-5 uker :hilarious: Hadde aldri svart på spørsmålet nå, men dere skjønner greia :hilarious:

Jeg er fryktelig oppblåst og lurer på om det er vanlig at det varer til det glir over i babykul eller om det pleier å gi seg før? Sliter allerede med å skjule den oppblåste magen, og hadde vært litt flaut om noen hadde spurt om jeg var gravid og hvor langt på vei... ehm 4-5 uker :hilarious: Hadde aldri svart på spørsmålet nå, men dere skjønner greia :hilarious:

Følte det samme i går kveld, men i dag er det bedre igjen. Håper det ikke synes før jeg har lyst til å fortelle det til folk...

Fekk fortere mage med nr to, men fortalte ingen at eg var gravid før veke 17, då blei dei litt vanskelig i skjules. Fekk litt større mage med nr 2 og, sjølv om jan var mykje mindre enn veslesystre :D men det var 6 år mellom 1&2 no er det berre 18 mnd siden minsten blei født :oops: regne med den kjem fortere denne gongen.

Har flere barn og sist så kom magen veldig seint. Kunne gå med vanlig bukse veldig lenge, selv om jeg hadde en del kg ekstra. Denne gangen har jeg tatt litt av før jeg ble gravid så spent på når magen kommer :)
Er litt oppblåst nå :wacky:

Jeg tenkte sortere litt klær som kan passe og ikke utover. Har allerede en haug med bukser som er for trange :cool::eek: det lover godt for en brei bak :hilarious::hilarious::shifty:

Har heldigvis en del ullkjoler og sånt å gå med inntil det blir varmere i været i tillegg til en god del bukser jeg håper kan passe inntil jeg ønsker at folk skal vite noe.
Fy søren, den kroppen forandrer seg med EN gang hos meg. Tar til seg alt av næring virker det som :hilarious::hilarious:

Magemusklene mine er fortsatt delt så redd for at her kommer den fort, har også veldig lavt skambein så livmora kommer fort over.
Lå i øvre sjikte på sf mål så spent denne gangen:hilarious:

Back
Topp