Mage som synes allerede?

Lizzie83

Flørter med forumet
Er det virkelig mulig at magen har begynt å vokse allerede?

Jeg har en sønn på snart 4 år fra før, så dette er andre mann. Kan det stemme at magen kan komme så tidlig som i uke 6/7 med andremann?

Jeg har lest at man kan være mye oppblåst i denne perioden, men magen min er virkelig blitt større. Jeg er normal i kroppen (170 cm og 58 kg), så jeg ville trodde det skulle ta lenger tid før det virkelig begynte å synes.

Noen som har noen erfaringer her?

Min også, men den er nok oppblåst her :p 10 mnd siden mini ble født så litt henger igjen derfra også. Livmoren er bak skambeinet så tidlig så ikke er det den ihvertfall.

sønnen min er også fire... eg er fire uker på vei og magen står rett ut! det er nok mye luft der ;) men jeg har hørt at magen kommer tidligere med andremann ;)

Er åtte år siden jeg fikk. Nå er jeg 7 uker i morra, og det ser ut som jeg er 5mnd. Måtte finne fram mammabukser i dag. Jeg hadde helt flat mage før ferien.

Jeg er førstegangs gravid. Før jeg ble gravid gikk jeg ned 8 kg. Hadde flat mage. Nå så har jeg allerede fått en kul. Prøver å skjule dette siden jeg bare er 7+0 men er vanskelig når magen synes godt gjennom genser osv. Rart at kroppen forandrer seg så fort! :)

Venter nr 3, og magen er diger! Men det er nok bare luft!:p Sliter allikevel med å holde den inne, og lurer på hvordan jeg skal klare å skjule dette når jeg begynner på jobb igjen på tirsdag!:eek:

Jeg er også oppblåst, men har litt mage, så er nok ingen som reagerer:)

Har en liten mage, men det kommer nok heller av litt dårlig kosthold og lite fysisk aktivitet enn av bebiss ;)

Jeg hadde flat mage, nå har jeg fått kulemage full av luft:-p føler meg som en oppblåst ballong. Er 4+4 på vei...

For første gang er jeg overvektig når jeg er gravid, så har jo mage pga det og litt løs hud fra de to første. Men merker at jeg er oppblåst og magen holder seg liksom stor hele tiden. Med nr 2 begynte magen å se ut som gravidmage i uke 8.

Ja har maaaasse luft.. og noen kilo ekstra etter p-staven eg gikk opp 30 kg fra:o ser ut som eg e halveis allerede.. hoff

Er også fryktelig oppblåst. Føler meg som en hval...

Oppblåst her og....skal ta frem gravidjoggebuksa i dag, må få litt pause fra stramme bukser. Tatt vare på den selv om den er veeeeldig slitt etter førstemann:)

Det har såvidt begynt å komme litt nå siste uka, er i uke 8 idag, men dette er 4.mann på 4 år, så har helt sikkert noe med saken å gjøre :-P

Back
Topp