Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også fått store og lange barn da søsken og foreldre på min manns side er lange . Alle tre gangene har jeg lagt på meg på mage og litt på puppene , men jeg føler meg fin med stor mage Altså de siste ukene har magen vokst noe enormt[emoji15] Ifra uke 25-27 er det blitt myyyyye større. Håper den stagnerer litt etterhvert hvis ikke blir det jaggu tungt på slutten[emoji23][emoji85]
Flere som har opplevd dette?[emoji3]
Begynt å skje ting nå!! Hadde litt "pudding" fra før, så har bare følt at det har sett ut som om jeg har gått bananas i smågodtdisken synes det er litt skummelt hvor fort det plutselig går nå..
Begynt å skje ting nå!! Hadde litt "pudding" fra før, så har bare følt at det har sett ut som om jeg har gått bananas i smågodtdisken synes det er litt skummelt hvor fort det plutselig går nå..
Min har blitt veldig mye større. Lagt på meg 1,7 kg på en mnd! :/ håper det er Ok på Symfyse-mål i morra!!
Er 28+0 i dag!
Hvordan gikk det idag?[emoji3] Jeg skal imorra å er kjempespent[emoji23][emoji85]
Føler fremdeles jeg er litt sånn. Magen har vokst i høyden/lengden, men ikke så mye utover.Begynt å skje ting nå!! Hadde litt "pudding" fra før, så har bare følt at det har sett ut som om jeg har gått bananas i smågodtdisken synes det er litt skummelt hvor fort det plutselig går nå..
Føler fremdeles jeg er litt sånn. Magen har vokst i høyden/lengden, men ikke så mye utover.
). Håper magen blir litt "strammere"..Hehe. Føler meg ikke så snerten i stramt tøy(og nå begynner ALT å bli stramt). Håper magen blir litt "strammere"..