Mage som skyter i været?

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Altså de siste ukene har magen vokst noe enormt[emoji15] Ifra uke 25-27 er det blitt myyyyye større. Håper den stagnerer litt etterhvert hvis ikke blir det jaggu tungt på slutten[emoji23][emoji85]
Flere som har opplevd dette?[emoji3]

Helt enig! Magen har vokst enormt de siste 3 ukeneo_O:joyful: Er 27 uker nå.

Får virkelig håpe det er mye fostervann og tøyde magemuskler, og ikke en gigababy som skal presses ut i januar :hilarious:.

Min mage har også vokst mye di siste ukene, og den `skøyt til værs` i sommerferien :D Nå venter jeg tredjemann og har en helt normal høyde og vekt, men får stadig kommentarer som ` nå har du blitt stor `, `sikker på at det ikke er to der inne` eller den mest vanligste ` er du sikker på at du har termin i desember` .... :shifty: Har også fått store og lange barn da søsken og foreldre på min manns side er lange . Alle tre gangene har jeg lagt på meg på mage og litt på puppene , men jeg føler meg fin med stor mage ❤️ Er 31 uker på vei, forresten.

Merker at det har blitt merkbart tyngre å snu seg i senga de siste to ukene. 26+5 idag. Men jeg har jo en tendens til å bli ganske stor.
Skal på vekstestimering i midten av november så det blir spennende å se hva de siser.

Her også har den vokst mykje dei siste vekene, går inn i veke 26 i morgon. Føler den veks mest i øvre del... :)

Begynt å skje ting nå!! Hadde litt "pudding" fra før, så har bare følt at det har sett ut som om jeg har gått bananas i smågodtdisken synes det er litt skummelt hvor fort det plutselig går nå..

Altså de siste ukene har magen vokst noe enormt[emoji15] Ifra uke 25-27 er det blitt myyyyye større. Håper den stagnerer litt etterhvert hvis ikke blir det jaggu tungt på slutten[emoji23][emoji85]
Flere som har opplevd dette?[emoji3]

Min har blitt veldig mye større. Lagt på meg 1,7 kg på en mnd! :/ håper det er Ok på Symfyse-mål i morra!!
Er 28+0 i dag!

Begynt å skje ting nå!! Hadde litt "pudding" fra før, så har bare følt at det har sett ut som om jeg har gått bananas i smågodtdisken synes det er litt skummelt hvor fort det plutselig går nå..

Ja, litt sånn jeg føler meg og. Nå strutter magen!

Pudding-mage nederst, og stram og fin øverst ;)

Siste uken har min og blitt ganske stor, men tror det har med at hun har snudd seg (har lagt langt nedi bekkenet til no). Får se hvordan målene har vokst på kontroll på onsdag :)

Ja, det har min også. Har nok noe med saken å gjøre ;)

Skal til jm imorgen og må si jeg er spent på symfysemålene da[emoji23] Sist lå jeg under mn tror ikke jeg gjør det imorgen for å si det sånn[emoji23]

Min har blitt veldig mye større. Lagt på meg 1,7 kg på en mnd! :/ håper det er Ok på Symfyse-mål i morra!!
Er 28+0 i dag!

Hvordan gikk det idag?[emoji3] Jeg skal imorra å er kjempespent[emoji23][emoji85]

Føler fremdeles jeg er litt sånn. Magen har vokst i høyden/lengden, men ikke så mye utover.

Hehe. Føler meg ikke så snerten i stramt tøy(og nå begynner ALT å bli stramt:nailbiting:). Håper magen blir litt "strammere"..

Plutseli kommer den skal du se[emoji3]

Back
Topp