mage skade eller unødig bekymret??

Suzie <3

Forelsket i forumet
Huff, eg var på jobb her på tirsdag og glemte meg av i forbi farten og skulle laste i full fart, dette endet opp med at heg tok sats og hoppet opp på lasteplanet ( når meg til rett under brystet og jeg er 175 høy )  og landet på magen.. etter dette har jeg hatt ubehag i magen, delvis vondt og kvalm. Kjenner mini sparker meg, så vet han er i orden sånn helt egentlig. Men til tider har jeg mye vondt og lurer på om jeg egentlig skulle ha sjekket dette opp etter som jeg reiser til DK på måndag.. tenker om det kan ha gjort noe med morkaken (som ligger delvis på frem veggen) og jeg kjenner tiltider også store smerter nede ved /rett oppfor skambeinet viss jeg bøyer meg frem over.. 

Hva ville dere gjort ?? 

Jeg vil tro alt bare er bra med den lille, men jeg hadde villet tatt en tur til legen bare for å sjekke å finne ut hvorfor du har vondt og i hva 

Ha en fiiiin lørdagskveld

Ville sjekket det jeg. MAgesmerter skal man alltid finne ut av uansett hva!:)

Ønsker deg lykke til:)

off, det hørtes ikke mye godt ut, jeg tror jeg ville sjekket det hos legen jeg også altså, i og med at det ikke har godt bort siden tirsdag, du er sikkert litt "forslått" inni der eller noe, men er jo greit å bare få bekreftet før du reiser at alt står bra til med dere :) 

Back
Topp