Mage savn?

*IdaMor*

Elsker forumet
Flere enn meg som savner magen, og alt det hærlige som fulgte med?
Siden tassen min ble tatt med ks i uke 38+2 så følte jeg at jeg ikke var ferdig med å gå gravid :p
Har absulutt INGEN planer om en baby til. Men savner bolle magen min :p

Savner magen til de grader! Noen ganger går jeg rundt og holder på magen, sånn som jeg gjorde da jeg var gravid.. Jeg har to gutter nå.. Og har lyst på en til.. Men om noen år da :) Håper samboern har lyst også..

Tar meg selv i å kose med magen nå slik som jeg gjorde når jeg ventet junior :P
Men i følge sambo så skal prøvinga på nr to allerede begynne til juli/august så slipper vel å gå så lenge uten mage :P

Savner den jeg også. Så fjerdemann er allerede planlagt :) men blir ikke før til neste år

Missunner dere som har fått med mannfolka, på en til :P Her var det vist stopp nå :( Gråter vist jeg tenker tanken på å aldri gå gravid igen, aldri kjenne spark, første ul, fødsel, første møte, første lyd osv.... NEI jeg vil ha en til! (om noen år :P )

Ingen magesavn her. Synes spesielt denne gangen at det var mye vondt å gå gravid.

Ikkje sakna den eit sekund!! Bortsett fra at den såg bedre ut med baby inni enn slaskemagen eg har no;)
MEN, klarar ikkje å tenke at eg aldri skal føde igjen, holde baby for første gang osv, synd mannen ikkje vil ha fleire! Må bruka eit par år å overtale han:)

Nei det gjør jeg absolutt ikke. Treninga er godt i gang med å få falt mage igjen, og kanskje antydning til litt muskler der også:p hehe men problemet mitt er alle søtsakene i huset:p og nå blir det jo påske. Kunne man ikke hatt som tradisjon og spist sunt i påska? :p

Back
Topp