Mage/oppblåst

Er 6+1 idag. Klarer ikke ha på vanlig bukser, eller tights. Spiser jeg brød, blir jeg oppblåst som forventet, her om dagen klarte jeg kun gulrøtter, ble skikkelig oppblåst. Drikker jeg brus, blir jeg oppblåst. Vann: oppblåst, tar vitaminer: opblåst. Håpløst :dead::hilarious:
 
Er 6+1 idag. Klarer ikke ha på vanlig bukser, eller tights. Spiser jeg brød, blir jeg oppblåst som forventet, her om dagen klarte jeg kun gulrøtter, ble skikkelig oppblåst. Drikker jeg brus, blir jeg oppblåst. Vann: oppblåst, tar vitaminer: opblåst. Håpløst :dead::hilarious:
jaaa! I dag så kjøpte jeg meg chips (er jo fredag) men det skjer ikke igjen! Fy søren fikk så knip og var så oppblåst at jeg ikke kunne sitte/stå eller ligge :dead: får holde meg til skyr og bær for det her orker jeg ikke igjen

:hilarious:
 
Er ikke blitt det enda denna gangen, men venter på det. Var megaoppblåst og forstoppet i starten i forrige sv.skap. Da ble en Kiwi for dagen redningen, håper jeg slipper denne gangen, er elda lei av Kiwi :wacky:
 
Er litt oppblåst allerede nå… Synes det er tidlig, haha. Ble veldg oppblåst rundt 6 uker forrige gang og passet ingen dongeribukser lenger. Men jeg har jo hatt litt magetrøbbel etter positiv test som jeg tror er normalt.
 
Back
Topp