Mage og sånn

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Føler meg litt teit. Men føler på en måte at jeg har fått litt mage. Er jo bare i uke 9 og sikkert bare veldig oppblåst, men buksene strammer så sykt og jeg klarer ikke trekke inn magen lengre.

Er det andre som har det slik?

Så godt å høre andre med samme opplevelse !

Jeg begynnte med gravidbukse for ett par uker siden, 10 uker nå[emoji38][emoji85]

Jeg er 8+3 og har gått opp så altfor mye i vekt :,(
Og har blir større og magen og hoftene tyter ut føler jeg..... ;(

Jeg har begynt med gravidbukser, og er 8+0 i dag [emoji1] Kommer tidligere og tidligere den magen.. (dette er nr 3)

Har definitivt fått en bitteliten bulk. Men er ikke så ofte jeg ser magen min uten at den er oppblåst[emoji23] Har ikke brukt olabukser de siste to ukene. Er 8+1 i dag[emoji85]

Jeg også innbiller meg at jeg har fått det. Er ganske tynn så jeg ser det og kan heller ikke suge inn magen men livmoren er jo ikke over skambeinet enda så jeg skjønner ikke helt. Er nok bare luft. ☺️

Jeg har ikke kunnet bruke vanlige bukser på noen uker. De strammer vondt over magen. Ser at det er en liten mage nederst, eller liten... på kvelden er den stor. Er 8+3.

Er sinnsykt oppblåst,klarer ikke dongeribukser..men det er pga økt kvalme når det blir stramt. 6 åringen kommenterte igår " mamma,du begynner å få baby i magen" ... 7 uker idag...

er 9+1 idag, siste uka spesielt merker jeg at jeans er uaktuelt å gå med fordi det strammer, også turbuksen min med trykknapp er egentlig uaktuell. Takk gud for joggebukser og behagelige stretchy bukser. Godt å se flere som føler på litt mage, er førstegangsgravid og trodde kanskje jeg bare innbilte meg at magen var blitt en liten bulk på. :rolleyes::shy:

Jeg har gitt opp alt som strammer, kjennes ut som om jeg ikke får puste. Går med skjørt eller kjole på jobb hver dag. Er ganske oppblåst og, men er såpass tjukk at jeg ikke ser noen direkte forskjell.

Føler ikke jeg har fått noe mage, men kan ikke lengre gå med stramme bukser, da jeg blir kvalm av det. Så må på shopping nå, får problemer på jobb hvor kravet er svarte, pene bukser.

Har ikke fått så mye mage ennå, men blir veldig oppblåst på kvelden. Blir vel snart så jeg går til innkjøp av noen mammatights[emoji41][emoji87]

Har fått stor mage, om morgenen og. Kan ikke skjules lenger, selv ikke under mine videste klær. Er såvidt jeg får lukket vinterjakka. Er normalt helt flat/godt trent. Kjøpte meg gravidebukser for snart 2 uker siden, etter å ha sett at alt så bra ut på TUL. Ikke sånn superglad for magen, for hadde tenkt å ikke fortelle om graviditeten før etter fosterdiagnostikk. 9+4 i dag.

Har fått stor mage, om morgenen og. Kan ikke skjules lenger, selv ikke under mine videste klær. Er såvidt jeg får lukket vinterjakka. Er normalt helt flat/godt trent. Kjøpte meg gravidebukser for snart 2 uker siden, etter å ha sett at alt så bra ut på TUL. Ikke sånn superglad for magen, for hadde tenkt å ikke fortelle om graviditeten før etter fosterdiagnostikk. 9+4 i dag.

9+4, altså ... :shy: Lurer på hvor dette skal ende :hilarious: og dette er altså "morgenmagen" min :p
Hvis alt går bra, blir dette mitt 4. barn.

20180403_130736.jpg

Back
Topp