Mage- og ryggsmerter

Hummus

Andre møte med forumet
Jeg har de siste dagene hatt noen litt vage smerter både i magen (ikke noe spesifikt sted, bare typ hele magen) og ryggen, fra ganske langt oppe og ned til korsryggen. Det er ikke kjempevondt, men ganske ømt og det kjennes som at det "verker" inni magen. I tillegg til det får jeg veldig hold (sting) når jeg går fort, og må ofte ta pause. Det er typiske holdsmerter og kjennes ikke ut som at det er direkte knyttet til noen andre smerter.

I går så jeg plutselig blod i toalettskålen, men fant fort ut at det var fra avføring, regner altså med at dette er hemoroider da det visstnok er vanlig når man er gravid? Tenker uansett å gå til legen for å få sjekket det ut, men lurer på om det kan være knyttet til smertene?

Noen som har opplevd det samme? Blir jo veldig redd når jeg googler magesmerter, samtidig som at det ikke kjennes direkte farlig ut.. Er det dette som er kynnere? Eller bekkenplager? Kjenner meg på en måte ikke igjen i beskrivelsene av hvordan det kjennes ut heller, så vanskelig å si!
 
Det kan jo være kynnere. Jeg tror jeg hadde kynner forrige helg. Da kjente jeg kramper i hele magen da jeg gikk tur, men tror det kan oppleves litt forskjellig. Hvor langt på vei er du? Jeg ville nok ringt føden og snakket med de.
 
Eg har hatt en del kynnere , om du i tillegg kjenner på magen når disse smertene er , så blir livmoren hard. Eg får vondt i korsryggen og synes det er ubehag i magen , og livmoren blir knall hard
 
Back
Topp