Mage og mammaklær

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Hei!

Er det noen flere enn meg som sliter med klærne for tiden? Jeg er 10+2, og jeg får ikke på meg jeansene mine. Har ikke gått opp i vekt, men magen er heelt annerledes en den pleier. Er vel ikke det at babyen er så stor, men at livmoren dytter andre involler (sorry) oppover.

Jeg har gått i tights i flere uker, er sååå lei av å ikke kunne variere klærne. Så i går måtte jeg kjøpe meg et par mammabukser, og det var nyydelig! De satt som et skudd og nå kan jeg endelig gå med litt andre klær igjen :) Hadde aldri trodd de skulle passe, føles veldig tidlig.

Flere som har kjøpt mammabukser? :)

Jeg har kjøpt Mollybuksa fra Gina Tricot, tror denne skal kunne passe en god stund til :) den er ganske høy i livet, og veldig god stretch :D

Jeg kapitulerte og fant fram gravidbuksene for en uke siden. Ulempen er jo at de fremhever magen heller enn å skjule den, så nå er jeg jammen glad det er påskeferie! [emoji28]

Jeg prøvde mammaklær forrige helg, men di var alt for store enda. Klarer ikke å bruke vanlig olabukse, så syns det var litt synd. Nå gleder jeg mer masse til magen kommer for fullt [emoji4]

Jeg prøvde mammaklær forrige helg, men di var alt for store enda. Klarer ikke å bruke vanlig olabukse, så syns det var litt synd. Nå gleder jeg mer masse til magen kommer for fullt [emoji4]
Jeg kan ikke bruke buksene fra første svangerskap, da de allerede er ferdig tøyd og dermed litt for slappe i strikken. Men jeg rakk å kjøpe to nye gravidbukser da jeg var gravid i høst, og de sitter fint på, siden det ikke har vært en stor mage inni dem ennå.
Hva med å ta en strikk på bukseknappen, hjelper det? Jeg gjorde det sist, før jeg kjøpte de nye buksene.

Jeg hater å gå i jeans for tiden. Strammer og er ubehagelig. Så jeg lurer på om jeg må gå til innkjøp av noen nye tights og litt romslige kjoler/tunikaer. Kan kanskje være greit en stund mens magen vokser. Selvom jeg ikke synes det er så innmari fint :P

Jeg er snart 8 uker og kjøpte mammabukse i går. Orker ikke noe som strammer over magen. Handler på hm

Jeg har brukt mammabukser siden uke 6 :p har ikke orket å bruke bukser som strammer over magen

Jeg skal ut å kjøpe mammaklær til uka. Jeg klarer ikke å bruke de vanlige buksene mine lenger for de strammer alt for mye i livet. Føler jeg bruker de samme klærne hele tiden så nå må jeg ut å kjøpe noe nytt:happy: har tenkt til å offentliggjøre nyheten i påsken så da er det bare morsomt å fremheve magen litt :happy:

Jeg har måttet krype til korset. Har kjøpt mammaleggings, mammastrømpebukser og noen mammabukser. I tillegg har jeg kjøpt noen oversized overdeler, kjoler og tunikaer. De vanlige klærne mine passer ganske enkelt ikke lenger [emoji37]

Kan heldigvis bruke klærne mine enda, men må åpne knappen innimellom - letter på kvalmen har noen gravidklær liggende et sted, håper jeg kan bruke nye av det når den tid kommer
7+3 forresten [emoji5]

Har lagt på meg nesten 3 kg allerede, så i tillegg til oppblåst mage er det umulig å få på de vanlige buksene. Hadde heldigvis to par som egentlig var for store liggende, de har fått kjørt seg de siste ukene :) men når vi kommer hjem fra ferie må nok gravidebuksene ned fra loftet ja, orker ikke presset på magen. Er bare 9+2 men magen er allerede på plass 90% av dagen :)

Jeg har kjøpt ei mammabukse fra hm på salg. Foreløpig går jeg med mine vanlige jeans, men de strammer mot slutten av dagen fordi jeg blir mer og mer oppblåst. Håper å kunne bruke mine vanlige klær noen uker til. Jeg er nysgjerrig på hvor lenge jeg kan klare å bruke egne klær, ikke bare bukser men gensere, kjoler etc. Håper jeg slipper å kjøpe så altfor mye mammaklær til meg selv.

Har begynt med mammabukser - kommer inn i de gamle, men orker ikke det minste ubehag akkurat nå [emoji23]

De siste 2 ukene har jeansene strammet sånn. Hjelper ikke akkurat på kvalmen heller.. Kjøpte meg to gravidbukser på H&M. En svart, veldig myk og med mye strech. Koster 199,- Veldig fornøyd med den!

Back
Topp