Mage og livmor

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som har fått skikkelig gravidmage her?

Jeg tror jeg er kronisk oppblåst, men det er nesten et under at ingen har spurt meg om jeg er gravid, skikkelig mage når jeg har på meg trange klær.

Når jeg ligger på magen kjenner jeg livmora få cm under navlen, spesielt når jeg må tisse om morningen. Det var nå litt tidlig syns jeg. Er bare i uke 13-14 :p

Noen som har fått skikkelig gravidmage her?

Jeg tror jeg er kronisk oppblåst, men det er nesten et under at ingen har spurt meg om jeg er gravid, skikkelig mage når jeg har på meg trange klær.

Når jeg ligger på magen kjenner jeg livmora få cm under navlen, spesielt når jeg må tisse om morningen. Det var nå litt tidlig syns jeg. Er bare i uke 13-14 :p
Har hatt mage en god stund og mange som har kommentert hvor fin gravid mage jeg har fått, men jeg kjenner på at det er litt tidlig. Er 15 uker på vei å føler jeg ser ut som jeg er minst seks mnd på vei :wacky:har barn fra før og magemuskler som ikke har hilst på hverandre på 12 år så det kan kanskje bidra til tidlig mage.. uansett så nyter jeg magen og svangerskapet til det fulle:D

Jeg er i uke 14, og har også fått synlig mage. Ser det godt selv, og har også fått kommentarer fra andre Det er første svangerskap for min del.

Jeg er i uke 14, og har også fått synlig mage. Ser det godt selv, og har også fått kommentarer fra andre Det er første svangerskap for min del.
Ja, dette er fjerde min og jeg fødte sist i 2020, så kanskje derfor.

Men føler meg så stinn og altså :wacky:

Har ikke sagt det offentlig enda, så må prøve skjule magen litt til :hilarious:

Var også veldig oppblåst, men merket forskjell på det og gravidmage. Dressbuksene jeg bruker på jobb var ubehagelige fra uke 10, cirka lg begynte med gravidklær uke 13-14, etter TUL.

Jeg har fått stor mage nå den siste uka (Er 14+3 nå). Dette er andre gang jeg er gravid, første gang tok det mye lenger tid. Jeg syns det er litt stas at det synes allerede, samtidig som jeg er litt bekymret for hvor stor den da blir på slutten.. Det ser ut som om jeg er lengre på vei nå enn hva jeg egentlig er :-)

Magen min har poppet veldig de siste par dagene. Er førstegangs og 15+2. Har vært oppblåst ganske lenge, men nå begynner magen å bli såpass synlig at jeg får kommentarer på det :)

14+5 her, hatt mage noen uker.
Den har liksom ikke vokst, men endret fasong. Det kan vel ha noe med at babyen vokser uten at vekten går opp, altså fettet på kroppen blir det mindre av.

Jeg har en liten kul når jeg ligger flatt. 14 uker nå. Regner med det er en del uker til det blir tydelig for andre.

Den verste oppblåstmagen er heldigvis borte :p

Dette er fjerdemann og jeg har aldri pleid å få sånn enorm mage, så blir vel ikke annerledes denne gangen :-)

Fikk sistemann for ti måneder siden, og merker at magen kommer mye fortere denne gangen. Jeg har sikkert like mye mage nå ved tolv uker som jeg hadde ved fem måneder sist.

Her også kom det plutselig en godt synlig kul de siste dagene. 14+4 i dag

Andregangs gravid her og magen kom ikke før uke 19. Gikk rundt om låst etter dagens måktider og våkna med flat mage i flere mnd. Er i uke 21 nå og magen synes godt.Første gangen var magen tydelig i uke 13.

Back
Topp