Mage og lår - trening.

Lejonet

Gift med forumet
Noen som har noen gode tips til hvordan jeg mest effektivt trener mage og lår? Da tenker jeg på selve magen, ringen rumdt hoftene og øvert/innerst på lårene... Noen gode tips, gjerne linker?[8|] Det her det legger seg hos meg... Har tatt 30 day shred med fine resultater, men har enda en del igjen[&:]

hvis det er basis øvelser du tenker på så er det tre standard på bein.

Knebøy,
Utfall
og
strake markløft!

de gjør susen vettu...(men eg hater utfall[:(])

Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden

Mage og lår - trening.

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: KariKanin
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Masse utfall på jillian sine dvder[:-]
ORIGINAL: KariKanin

hvis det er basis øvelser du tenker på så er det tre standard på bein.

Knebøy,
Utfall
og
strake markløft!

de gjør susen vettu...(men eg hater utfall[:(])

er det sikkert.. trener ikke de, men tar utfall annhver dag.. hater de, men må man så må man [;)] er ikke det at det er så tungt, men borring og tar så lang tid!

Men tar utfall innsiden av lårene? Har liksom litt ekstra akkurat der, øverst... Vurderer å kjøpe Jillian sine videoer ja... Digger henne. tenker og litt jogging, hjelper det?

sykling og rockering.. det har hjulpet meg.. I tillegg har jeg brukt den maskinen på treningssenteret som tar på innsiden av lårene.. ;)

det jeg gjør for å trene innsiden og utsiden alene er rett ¨å slett å ligge på siden og løfte foten helt utstrakt opp og ned uten å være anig bakken.ca 16 x 3 så tar eg den opperste foten 90 grader og løfter den under på samme måte(den går selvf. ikke like høyt da men man kjenner det svir [;)])

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Kvinner skal ikke bruke maskiner og ekstra mye vekter på innside lår..vi skal ikke bygge de muskelne på låra,vi skal trene dem lange..derfor er d bedre med cardio (utholdenhetstrening) med egen kroppsvekt og styrke trening med egen kroppsvekt.[;)]
ORIGINAL: Maliott

sykling og rockering.. det har hjulpet meg.. I tillegg har jeg brukt den maskinen på treningssenteret som tar på innsiden av lårene.. ;)

hehe for det sier Jilliian [8D]

Back
Topp