Mage og kynnere

Dårris

Glad i forumet
Assistert-jentene
Hei! Jeg er 13 uker i morgen, og føler det ser ut som om jeg er nesten halvveis til tider. Jeg er ikke overvektig, og det er en skikkelig «kul» der:wideyed: Denne helgen har jeg kjent på kynnere(!) Kan dette stemme? Det er jo så tidlig, men er ikke til å ta feil av! Det er ikke vondt, meb plagsomt. Fått det mest på jobb, og stort sett når jeg har reist meg ut på dagen.
Flere med erfaring med «stor» mage og kynnere så tidlig? Jeg tror ikke nødvendigvis det har en sammenheng altså :)

Jeg har ikke større mage enn vanlig ennå pga overvekt, men kjenner magen godt med full blære om morgenen nå. Kynnere derimot kjenner jeg stadig vekk på. Det er ganske normalt. Bare følg med om de begynner å bli vonde. Det skal de ikke være. Jeg er straks 17 uker.

Jeg også kjenner kynnere ofte, snart 17 uker nå.... Litt irriterende, men finnes verre ting synes jeg :happy:

Jeg har ikke større mage enn vanlig ennå pga overvekt, men kjenner magen godt med full blære om morgenen nå. Kynnere derimot kjenner jeg stadig vekk på. Det er ganske normalt. Bare følg med om de begynner å bli vonde. Det skal de ikke være. Jeg er straks 17 uker.
De er ikke vonde, bare plagsomme og gjør at jeg blir engstelig.. Takk for svar :)

Tror jeg har hatt noen kynnere i det siste nå etter 16 fullgåtte uker. Har lest de kommer tidligere gang nr 2. Hadde mye kynnere sist men aldri vonde

Back
Topp