Mage :O

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Flere som plutselig har fått mage?? Til vanlig har jeg ikke noe særlig mage, men har lastet ned sånn bilde app som skal minne meg på å ta bilder av magen å lage video tilslutt! Der var det en mage :O og jeg er bare 6uker ca... Ifølge mensen.. Har født to barn tidligere men fikk ikke sånn mage med første, kun med nr to, men det var to tette.. Er 6år siden jeg fødte sist...

Hva heter den appen??? :)

Jeg har mage til og fra, da jeg driver og blir oppblåst hele tiden:P
Har hørt at når man har vært gravid før kan magen vises fortere :)

Hva heter den appen??? :)

Jeg har mage til og fra, da jeg driver og blir oppblåst hele tiden:p
Har hørt at når man har vært gravid før kan magen vises fortere :)

Gravidreisen heter den! I dag Er jeg i helt elendig form, forkjølelse så nesten ikke spist, føler meg ikke oppblåst heller :P men kommer den så fort så er det bare å finne frem store klær å skjule den ;)

Gravidreisen heter den! I dag Er jeg i helt elendig form, forkjølelse så nesten ikke spist, føler meg ikke oppblåst heller :P men kommer den så fort så er det bare å finne frem store klær å skjule den ;)
Takk :) Den må jeg laste ned :D
Det med at magen vises kjappere dersom man har fått barn tidligere, vet jeg ikke for sikkert. Håper noen andre vet og kan svare deg bedre enn meg :)

Takk :) Den må jeg laste ned :D
Det med at magen vises kjappere dersom man har fått barn tidligere, vet jeg ikke for sikkert. Håper noen andre vet og kan svare deg bedre enn meg :)

Det at den vistet etter 12mnd etter sist fødsel er forståelig, å da sa jordmor at deg var helt normalt! Men nå er det 6år siden frøkna kom til verden, så brude jo ta litt tid før den kommer nå... Nei, satser på at det er drittformen som gjør det sånn ;)

Jeg fikk mage mye tidligere med nr to enn en, men hadde mindre mage på slutten med minstemann. Den vokste saktere liksom. (Og jeg var ekstrem stor med førstemann)

Jeg fikk mage mye tidligere med nr to enn en, men hadde mindre mage på slutten med minstemann. Den vokste saktere liksom. (Og jeg var ekstrem stor med førstemann)

Der var jeg omvendt, hadde nesten ikke mage med nr en men med nr to hadde jeg veldig stor mage.. Er bare 21 mnd mellom de så ifølge jordmor normalt.. Fikk ikke mage før ut i uke 16-17 med første.. Men nr to kom den i uke 10..

Der var jeg omvendt, hadde nesten ikke mage med nr en men med nr to hadde jeg veldig stor mage.. Er bare 21 mnd mellom de så ifølge jordmor normalt.. Fikk ikke mage før ut i uke 16-17 med første.. Men nr to kom den i uke 10..
Jeg var ekstrem stor med eldste altså! Derfor jeg var mindre andre gangen. I uke 28 med eldstemann, toppet jeg symfysemålene på skjema! Måtte føre inn symfysemålene på et egetlaget skjema. Så jeg så høygravid ut i uke 28:sour:

Det sies at det er vanlig å være oppblåst og ha mage til rundt uke 8 så flater det ut på en måte. Jeg ser ut som jeg er gravid i 3-4 mnd nå men jeg tror det er fordi jeg er oppblåst, føler magen sprenger på en måte

Det sies at det er vanlig å være oppblåst og ha mage til rundt uke 8 så flater det ut på en måte. Jeg ser ut som jeg er gravid i 3-4 mnd nå men jeg tror det er fordi jeg er oppblåst, føler magen sprenger på en måte
Så beroligende å høre. Har nemlig følt at jeg har hatt litt mage, men ikke like mye nå lenger, er 8+0 i dag. Har alle andre symptomer intakt!:)

Enkelte dager har jeg følt den skal eksplodere, men nå har det forsvunnet men ser det fortsatt.. Håper jeg ikke blir så alt for stor så fort ;) ser den når jeg ligger flatt også :P satser på at det flater ut, gjorde ikke det på nr to..

Hatt mage siden positiv test :p er nok bare masse luft ;) også får en jo fortere mage om en har vært gravid før ;)

Den poppet fort ut her. Uke 9 snart og klarer ikke holde den helt inn. Men bare et år siden sist jeg var gravid da. Og er nr 3 så vises vel bedre da..?

Hatt masse luft i magen siden positiv test omtrent. Blir bare mer og mer. Føler meg sprengt av og til! Kjempe ubehagelig å prøve å holde inne magen. Skjuler magen med fleese jakke på jobb :p må vel fortelle det snart men

Back
Topp